«بروجردی» در دیدار با عضو شورای عالی انقلاب یمن:

حمایت ایران از محور مقاومت بر اساس قانون اساسی انجام می‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دفاع از تمامی مظلومان عالم به خصوص مسلمانان تصریح شده است.
کد خبر: ۲۱۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ - 26December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «علاءالدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر (دوشنبه) در دیدار «رضوان‌الحیمی» عضو شورای عالی انقلاب یمن افزود:‌ ما نیز تاکنون در حمایت از محور مقاومت در برابر دشمنان صهیونیستی - تکفیری - وهابی، از فلسطین و لبنان و سوریه گرفته تا یمن دریغ نکرده‌ایم.

وی در ابتدای این دیدار با تبریک پیروزی‌های اخیر مجاهدان یمنی در جنگ نابرابر در مقابل دشمن سعودی - آمریکایی - صهیونیستی و محاصره کامل سیاسی، اقتصادی، نظامی یمن گفت: مقاومت قهرمانانه مردم مظلوم یمن و مجاهدان راه آزادی در برابر ایادی استکباری و صهیونیستی مایه خرسندی امت اسلامی و تمامی آزادگان جهان است.

بروجردی ادامه داد: بر اساس وعده و سنت الهی تردیدی بر پیروزی ملت مظلوم یمن در این غائله که توسط دشمنان اسلام و قرآن برپا شده است وجود ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که تاکنون با کمک‌های بشردوستانه خود از ملت مظلوم یمن به صورت سیاسی و معنوی پشتیبانی کرده و به درمان مجروحان شتافته است، همچنان به کمک‌های خود ادامه خواهد داد و مجلس شورای اسلامی نیز از این روند حمایت می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان این دیدار گفت: امیدوارم به زودی شاهد جشن پیروزی ملت ستمدیده یمن بر دشمنان باشیم.

**قدردانی ملت، مجلس و دولت یمن از رهبر معظم انقلاب

رضوان‌الحیمی عضو شورای عالی انقلاب یمن در همین دیدار گفت: آمده‌ایم تا پیام قدردانی ملت، مجلس و دولت نجات ملی یمن را از مقام معظم رهبری، ملت و دولت ایران به خاطر حمایت‌های همه جانبه خود اعلام کنیم.

وی در ادامه افزود: ملت و مجاهدان یمنی با وجود بمباران گسترده و محاصره کامل سیاسی - نظامی - اقتصادی خود توسط مزدوران سعودی - آمریکایی - صهیونیستی، هرگز در مقابل آنان سر خم نخواهد کرد و تسلیم نخواهد شد.

عضو شورای عالی انقلاب یمن همچنین گفت: تشکیل دولت نجات ملی و مجلس مردمی یمن گام مهمی در تقویت وحدت و همدلی در میان مردم و مجاهدان یمنی و تداوم مقاومت در برابردشمنان است.

وی در پایان این دیدار خواستار تداوم حمایت‌های معنوی ایران از ملت و دولت نجات ملی یمن در عرصه‌های گوناگون و همچنین مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی شد.

منبع: خانه ملت

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار