حجت الاسلام مصلحی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هدف اصلی دشمن دو قطبی کردن کشور است/ هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی مجال توطئه دشمن را می‌گیرد

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دو قطبی کردن جامعه اصلی‌ترین هدف دشمن است، گفت: هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی کشور سبب می‌شود که دشمن مجال توطئه و دست‌یابی به اهداف شوم خود را نداشته باشد.
کد خبر: ۲۱۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ - 29December 2016
هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی خواب فتنه دشمن را برهم می زند/ دو قطبی کردن جامعه اصلی ترین هدف دشمنحجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن به منظور ضربه زدن به بدنه نظام، اظهار داشت: فتنه 88 نشان داد که دشمن از هر موقعیتی برای ضربه زدن به نظام بهره می‌گیرد و تلاش دارد تا موضوعاتی که زمینه ساز استحکام ساختاری نظام را بالا می‌برد با مشکل رو‌به‌رو سازد که انتخابات یکی از همین عرصه‌ها است.
 
وی افزود: به فرموده حضرت آقا در نهم دی‌ماه معجزه‌ای بزرگ در کشور اتفاق افتاد و دشمن قدرت ایران اسلامی را لمس کرد و به‌دنبال آن عوامل داخلی‌شان به وحشت افتادند.
 
وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: حضور در انتخابات انعکاس انسجام و وحدت کشور است و این موضوع می‌تواند در دل دشمن ایجاد وحشت کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین مصلحی لازمه تثبیت نظام را حضور مردم عنوان کرد و گفت:  حضور مردم در صحنه سبب می‌شود که اقتدار نظام افزایش یافته و جایگاهش تثبیت شود از این رو دشمن تمامی طراحی خود را انجام می‌دهد تا بتواند از فرصت‌های این چنینی سوء استفاده کرده و ایجاد چالش کند؛ که فتنه 88 می‌تواند یکی از همین موارد باشد.
 
وی ادامه داد: حضور همیشگی ملت در صحنه و به‌ویژه در انتخابات، به دشمن نشان می‌دهد که نظام متعلق به مردم است و تحمیلی بر آنان نیست.
 
وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: وظیفه ما این است که در هر شرایط  فرصت سوء استفاده دشمن از طریق عوامل داخلی و خارجی را بگیریم تا نتواند برای نظام مشکلی به وجود بیاورد.
 
دو قطبی کردن جامعه اصلی‌ترین هدف دشمن
 
حجت الاسلام مصلحی با اشاره به دوقطبی سازی جامعه گفت: دشمن سعی دارد که جامعه را دوقطبی کند و با این شیوه به اهداف خود دست یابد و این نکته‌ای است که مقام معظم رهبری در بحث مدیریت نظام همواره بر آن توجه و تاکید دارند.
 
وی خاطر نشان کرد: البته برخی دوقطبی سازی را با حرف‌های انقلابی و ضد انقلابی قاطی می‌کنند و ما باید مباحث انقلاب را در چارچوب مباحث مقام معظم رهبری جلو ببریم.
 
وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که این باور را نسبت به جمهوری اسلامی ایران منتشر کند که نظامی درون نظام اسلامی است که مقابل نظام قرار دارد و این موضوعی است که آنها برای بهره برداری از فتنه استفاده می‌کنند.
 
وی افزود: در بحث روشن سازی فضای غبار آلود نقش نخست خواص این است که با بصیرت بخشی در جامعه توطئه‌های دشمنان را شناسایی و قطع کنند.
 
وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: البته این نکته را باید در نظر داشت که خواص نباید خود دچار لغزش شوند چراکه در جریان فتنه 88 مردم روی خیلی از این خواص پاگذاشتند و از آنها عبور کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به جایگاه خواص گفت: خواص باید رصد مسائل مختلف توسط دشمن را داشته باشند و همواره در جایگاه روشنگری قرار بگیرند.
 
وی تاکید کرد: هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی کشور سبب می‌شود که دشمن مجال توطئه و دست‌یابی به اهداف شوم خود را نداشته باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار