در مراسمی با حضور مقامات لشکری و کشوری

همسران ‌وزرای دفاع شهید تجلیل شدند

همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران‌، مراسم تجلیل از «همسران ‌وزرای دفاع شهید» با حضور وزیر دفاع و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در سازمان صنایع دفاع برگزار ‌شد.
کد خبر: ۲۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰ - 21June 2014

همسران ‌وزرای دفاع شهید تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، صبح امروز و همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، مراسم تجلیل از همسران وزرای دفاع شهید با حضور سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان» وزیر دفاع، «حجتالاسلام والمسلمین شهیدی» رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا در سازمان صنایع دفاع برگزار شد.

خاطرنشان میشود، وزارت دفاع تنها دستگاه اجرایی و وزارتخانهای است که سه شخصیت برجسته و ارزشمند خود در کسوت وزیر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهیدان دکتر مصطفی چمران، سرلشکر جواد فکوری و سرلشکر موسی نامجو سه وزیر دفاع شهید جمهوری اسلامی ایران هستند.

در بخشی از پیام امام خمینی(ره) به مناسبت شهادت شهیدان فکوری، نامجو و جمعی از فرماندهان نظامی آمده است:

«با کمال تأثر و تأسف خبر دلخراش سانحه هوایی یک فروند هواپیمای نیروی هوایی که حامل شهدا و مجروحین جنگ اخیر بود و منجر به شهادت جمعی از خدمتگزاران به اسلام و ملت شهیدپرور ایران گردید که در بین آنان تیمسار سرلشکر ولی الله فلاحی، تیمسار سرتیپ نامجو، تیمسار سرتیپ فکوری و آقای کلاهدوز بودند، واصل گردید.

اینان خدمتگزاران رشید و متعهدی بودند که در انقلاب و پس از انقلاب با سرافرازی و شجاعت در راه هدف و در حال خدمت به میهن اسلامی به جوار رحمت حق تعالی شتافتند».

نظر شما
پربیننده ها