فرمانده نهاجا:

نیروی هوایی ارتش طلسم تحریم و تهدید را در هم می‌شکند

امیر سرتیپ «واحدی» در پیامی به مناسبت سالروز شهادت شهید فکوری تأکید کرد: طلسم دروازه‌های بسته تحریم و تهدید را با باطل‌السحر اطاعت از ولایت و تلاش شبانه‌روزی در هم خواهیم شکست.
کد خبر: ۴۸۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ - 29September 2021

پیام فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز شهادت شهید فکوریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز شهادت شهید فکوری پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتشی که امروز می‌شود عطر پیراهن یوسف‌های بی‌دیداری همچون شهیدان فلاحی، فکوری و نامجو را از شمیم رشادت و شجاعت میراث‌داران ایشان استشمام کرد، با شهیدانِ شهر و گیسو به خون خضاب‌کردگانِ سال‌های دفاع مقدس، زلفی گره زده و پیمان پایمردی در استمرار مسیر حرکت ایشان بسته است.

اینک که آن شاهدان غیبی پس از عبور از غبارِ جبهه و آزمون دل بریدن از جهان و مافیها، میان قربانگاهِ مُقربان و چکاچک تیغ و آتشِ امتحان، در حریم انس و قدسِ ملائک سکنی گزیده و شاهد و ناظر طی طریق ما هستند. در سالروز شهادت آن ستاره‌های آسمانی، با نثار درود به روح بلند ایشان به‌ویژه فرمانده فقید نیروی هوایی، خلبان شهید فکوری، سوگند دوباره یاد می‌کنیم که طلسم دروازه‌های بسته تحریم و تهدید را با باطل‌السحر اطاعت از ولایت و تلاش شبانه روزی و متوکلانه در هم خواهیم شکست.

ایمان داریم که در این را پربهجت از اعلی علیین دستگیر ما خواهند بود. یادشان گرامی و نام نیک‌شان برتارَک تاریخ این سرزمین، درخشان و نامیرا باد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان حمید واحدی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار