با صدور پیامی؛

سرلشکر «باقری» انتصاب جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب جانشین فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۸۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ - 04October 2021

سرلشکر «باقری» انتصاب جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» به سمت جانشینی فرمانده و امیر سرتیپ دوم «علی‌اکبر طالب‌زاده» به سمت معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام تبریک خطاب به امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشانگر تعهد، قابلیت‌ها و توانمندی‌های آن برادر گرانقدر است، را تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق دارم سوابق و تجارب ارزنده آن فرمانده پرتلاش و موفق در عرصه‌های مختلف نیروی هوایی پرافتخار آجا، پشتوانه راهگشایی برای یاری بخشی به فرمانده عالیقدر و مصمم نیرو در تحقق ماموریت‌های ذاتی و انتظارات فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله‌العالی) از آن نیرو در راستای ارتقای توان و آمادگی‌های لازم برای پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدیدات هوایی و نیز ساخت نیروی هوایی مقتدر و دانشمند تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب خواهد شد.

دوام توفیق جنابعالی در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و فرامین و منویات نورانی مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) را از درگاه کبریایی طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»

***

متن پیام تبریک خطاب به امیر سرتیپ دوم «علی‌اکبر طالب‌زاده» نیز به شرح زیر است:

«برادر ارجمند امیر سرتیپ دوم علی‌اکبر طالب‌زاده

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد، کارایی و صلاحیت‌های آن برادر گرانقدر است را تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید سوابق دیرین و افتخار آمیز جنابعالی در عرصه‌های مختلف مدیریتی در نهاجا، پشتوانه مطمئنی برای موفقیت آن برادر عزیز برای کارآمدی و چابکی مورد انتظار ستاد و پاسخگویی به نیاز‌های محوری و اولویت‌دار و ارتقای هماهنگی، انسجام و هم‌افزایی در سطح آن نیرو، خواهد بود.

موفقیت و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و حساس تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از درگاه درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار