فرمانده «نهاجا» با خانواده‌های شهیدان ستاری و اقبالی دوگاهه دیدار کرد

به مناسبت هفته دفاع مقدس، امیر سرتیپ واحدی با خانواده‌های معظم شهیدان سرلشکر منصور ستاری و سرلشکر خلبان علی اقبالی دوگاهه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۷۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 24September 2021

فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده‌های شهیدان ستاری و اقبالی دوگاهه دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «خلبان حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (جمعه) به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهیدان سرلشکر منصور ستاری و سرلشکر خلبان علی اقبالی دوگاهه، ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده‌های معظم این شهدای والامقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و از صبوری همسران این شهیدان تجلیل کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدارها، با تجلیل از مقام شامخ شهیدان ستاری و اقبالی دوگاهه، خطاب به همسران این شهدا، گفت: همسران شما در هشت سال جنگ دفاع مقدس با شرکت در عملیات‍ها و مناطق عملیاتی و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با دشمنان متجاوز به خاک ایران اسلامی مبارزه کردند تا امروز ایرانی سربلند و سرافراز داشته باشیم.

وی افزود: بدون شک پشتیبانی و حمایت‌های معنوی شما از همسرانتان در دفاع مقدس همپای تلاش مجاهدت‌های رزمندگان در جبهه‍‌ها بود که شایسته تقدیر و تجلیل هر روزه است.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه تربیت فرزندان صالح، موفق و نخبه از دیگر مجاهدت‌های ارزشمند شما در این دوران بود خاطرنشان کرد: شما همسران فداکار در نبود این عزیزان فرزندی شایسته به جامعه اسلامی تحویل داده‌اید که امروز در بخش‌های مختلف ایران اسلامی به خدمت رسانی مشغول هستند و باعث افتخار نیروی الهی هوایی و ادامه دهنده راه شهدا و پدرانشان شده‌اند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه برکت برای انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند، تاکید کرد: بسیاری از دستاورد‌های انقلاب مرهون مجاهدت‌های شهدا و صبر و بصیرت خانواده‌ها و دعای خیر این عزیزان است.

در این دیدار حجت الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی، و دیگر مسئولان فرمانده نیروی هوایی ارتش را همراهی کردند.

بنابراین گزارش، همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس و در اقدامی مشابه فرماندهان و مسئولان یگان‌های تابعه ننیروی هوایی ارتش با ۵۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا در سطح کشور دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار