تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان+تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل سابق و جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ - 07January 2017
به گزارش دفاع پرس از زاهدان، صبح امروز طی مراسمی که در ستاد نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان برگزار شد از زحمات سرهنگ دهقان تقدیر و غلام نبی کوهکن به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان معرفی شد.

حضرت آیت الله سیلمانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ پاسدار دهقان در این مراسم گفت : حفظ آثار و نشر ارزشهای شهید و شهادت گرانبها ترین سرمایه نظام اسلامی است، امروز به برکت این عزیزان و خون های آن بزرگوران است که ما در نظام انقلاب اسلامی نفس می کشیم.

وی افزود: راه شهدا هرگز گم نمی شود، حق نداریم به شهدا بگوییم مرده اند؛ حق نداریم بپنداریم که مرده اند، شهدا زنده اند چون راهشان زنده است،‌ چون خونشان همیشه در جوشش است؛ آرمانشان همیشه رهرو دارد و ما باید نوع استفاده از این سرمایه را ساماندهی کنیم.

در ادامه این مراسم جمشید نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گفت: مهمترین موضوعی که برای ما بعد از 8 سال مقاومت در جبهه های جنگ وجود دارد پاسداشت این ارزشها است که دشمنان، را مجبور به عقب نشینی کرده است.

همچنین سردار ناظر ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد عملیات کربلای 5 گفت: ماموریت و اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، حفاظت و بهره برداری از ثبت حماسه ها و جلوگیری از تحریف و نابودی میراث گرانبهای خون پاک ایثارگران اسلام و دستاوردهای مقدس می باشد.

وی افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس به جهت مقدس بودن این دفاع با همکاری جوانان ملت ایران امروز شاهد هستیم یک وجب از خاک عزیزمان به دست بیگانگان نیفتاده است.

 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار