سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

مرحوم آیت‌الله هاشمی توجه ویژه‌ای به توانمندی‌های دفاعی داشت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش سازنده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تثبیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توجه ویژه‌ای به توانمندی‌های دفاعی داشت.
کد خبر: ۲۲۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ - 09January 2017
مرحوم آیت‌الله هاشمی توجه ویژه‌ای به توانمندیهای دفاعی داشت

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سرلشکر محمد باقری در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس که آقای هاشمی سمت جانشینی فرمانده کل قوا را برعهده داشت تا پایان دفاع مقدس در خدمت ایشان بودیم و از آن دوران خاطرات بسیاری داریم.

وی ادامه داد: مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با شجاعت تمام و علیرغم اینکه حضرت امام (ره)‌ ایشان را منع می‌کردند که از اهواز جلوتر بیایند تا خط مقدم جبهه می‌آمدند و با شناسایی؛ تدابیر لازم را جهت پیشبرد عملیات ابلاغ می‌کردند.

سرلشکر باقری با اشاره به خدمات ارزنده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به انقلاب و کشور خاطر نشان کرد: ایشان توجه ویژه‌ای به توانمندی دفاعی داشت و نقش سازنده‌ای در تثبیت نظام و سازندگی جامعه ایفا کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله هاشمی تاکید کرد: مهمترین ویژگی شخصیتی آن مرحوم این بود که همواره یاور مقام معظم رهبری بود و این علاقه طرفینی تا آخر ادامه داشت و ما ایشان را به عنوان یار رهبری می‌شناسیم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار