مراسم ترحیم آیت الله هاشمی از سوی دبیرخانه مجلس خبرگان برگزار می شود

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پنج شنبه 23دی ماه مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی دبیرخانه مجلس خبرگان در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ - 11January 2017

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از سوی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه در روز پنجشنبه(23، دی‌ماه) در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

در اطلاعیه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری آمده است:

(انا لله و انا الیه راجعون)

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء»

با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت یار دیرین امام، انقلاب و رهبری، مرحوم حضرت آیت‌الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی(ره) رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری که در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در میدان‌های گوناگون، نقش سرنوشت‌سازی در تحکیم مبانی اسلام، ارکان نظام، ولایت‌فقیه و رهبری معظم انقلاب «مدظله‌العالی» ایفا نموده و در مدیریت‌های عالی نظام و در خدمت به مردم عزیز آثار ماندگاری از خود به جای گذاشت.

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند مراسم بزرگداشت آن مجاهد نستوه روز پنجشنبه 1395/10/23 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

شرکت علمای اعلام، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه و عموم مردم ولایتمدار، تعظیم شعائر و تجلیل از مقام شامخ آن روحانی مبارز خواهد بود.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار