دبیرکل النجباء:

اعدام مجاهدان در بحرین ننگی بر پیشانی غرب است

دبیرکل جنبش النجباء عراق ضمن محکوم کردن اعدام جوانان بحرینی گفت که اعدام جوانان مجاهد در بحرین، ننگی بر پیشانی کشورهای غربی است که از رژیم وحشی آل خلیفه حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ - 15January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش النجباء  عراق اعدام جوانان بحرینی به دست رژیم آل خلیفه را محکوم کرد.

وی افزود که اعدام جوانان مجاهد در بحرین، ننگی بر پیشانی کشورهای غربی است که از رژیم وحشی آل خلیفه حمایت می‌کنند.

کعبی گفت: سرکوب آزادی‌ها و خاموش کردن صداهای مخالف از سوی رژیم آل خلیفه که دست‌نشانده آمریکا، انگلیس و اسرائیل است، چهره واقعی زشت غرب را که به دروغ ادعای حمایت از آزادی‌ را دارد نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: احکام ظالمانه اعدام، احکامی غیر شرعی است که از حکومتی که فاقد مشروعیت است صادر شده است و آل خلیفه باید از مستی خود بیدار شوند و بدانند که ملت بحرین هرگز تسلیم نخواهند شد، زیرا راه آن‌ها راه امام حسین علیه‌السلام است.

دبیرکل جنبش النجباء اظهار داشت: حکومت آل خلیفه به بحرین صادر شد تا برنامه‌های وهابی آل‌سعود را اجرا کند.

رژیم آل خلیفه صبح امروز (یکشنبه) حکم اعدام سه جوان بحرینی را اجرا کرد.

اعدام این سه شهروند بحرینی، موج جدیدی از اعتراضات را در بحرین ایجاد کرده است.

علمای بحرین این اقدام رژیم آل خلیفه را محکوم و ضمن اعلام سه روز عزای عمومی، خواستار افزایش خشم عمومی شدند.

عفو بین‌الملل نیز اعدام شهروندان بحرینی را محکوم کرد.

حزب‌الله لبنان در پیامی ضمن محکوم کردن اعدام جوانان بحرینی افزود: این اعدام‌ها فرصت یافتن راه‌حل‌های سیاسی بحران بحرین را از بین می‌برد.

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز ضمن محکوم کردن این اعدام اعلام کرد که اعدام به شدت بحران سیاسی در بحرین می‌افزاید و این کشور را وارد دایره شورش و ناآرامی‌ها می‌کند که مسئولیت کامل پیامدهای آن بر عهده نظام بحرین است.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین نیز در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن شهادت سه جوان بحرینی به دست رژیم آل خلیفه گفت: این جنایت خونین نشان دهنده رفتار رژیم آل خلیفه در تعامل با ملتی است که خواهان کرامت و عدالت و دموکراسی هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار