«حشدالشعبی» نقشه قدرت‌های بزرگ را ناکام گذاشت

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق با صدور پیامی به مناسبت سالروز تأسیس «حشدالشعبی» اعلام کرد: «حشدالشعبی» نقشه قدرت‌های بزرگ برای اشغال عراق را ناکام گذاشت.
کد خبر: ۵۲۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ - 13June 2022

قدردانی دبیرکل النجباء از ایستادن ایران در کنار عراق در جنگ علیه تروریسمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «أکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ضمن تبریک سالروز صدور فتوای جهاد کفایی و تأسیس بسیج مردمی، اظهار داشت: در این روز خجسته، نقشه قدرت‌های بزرگ با صرف هزینه‌های هنگفت و حمایت‌های متنوع از گروه‌های تروریستی به‌منظور اشغال، تجزیه و نسل‌کشی فرزندان عراق، به شکست انجامید.

شیخ اکرم الکعبی در تشریح ناکامی دشمن، ادامه داد: تلاش آنان ناکام ماند و خداوند مکرشان را به خودشان برگرداند. فرزندان صالح عراق برخاستند و آستین‌ها را بالا زدند و فتوا و ندای کرامت را اجابت کردند؛ خون و جان پاک خود را فدای ایمان و خاک ملت کردند و زیباترین تصاویر دلاوری و مردانگی را به نمایش گذاشتند.

وی این دستاورد ارزشمند را حامل پیامی برای تمام دنیا خواند و افزود: جهانیان بدانند که قهرمانان غیور عراقی همیشه در برابر امواج تروریسم - که ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیسم است - خواهند ایستاد و سپری در مقابل نیرو‌های تاریکی و تکفیری‌ها خواهند بود.

الکعبی در پایان از همراهی و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار عراق، طی جنگ مقدس علیه تروریسم، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار