معاون فرماندار شهرستان نور مطرح کرد؛

برگزاری جشن سی و نهمین سالروز انقلاب بدون بانیان و همراهان اولیه اش

معاون فرماندار شهرستان نور گفت: در حالی به استقبال سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم که بیشتر بانیان و همراهان اولیه انقلاب از دنیا رفتن که برخی از آنان ستون انقلاب بودند.
کد خبر: ۲۲۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴ - 17January 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سعید یزدانی معاون فرماندار شهرستان نور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت دهه فجر این شهرستان، اظهار داشت: در حالی به استقبال سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم که بیشتر بانیان و همراهان اولیه انقلاب از دنیا رفتن که برخی از آنان ستون انقلاب بودند.

وی افزود: در سایر کشورها و انقلاب‌ها افرادی انقلاب را به نام خود مصادره می‌کنند و شناسنامه انقلاب به نام آنان است که با رفتن آنان انقلاب از بین می‌رود ولی انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی با درایت امام راحل به رأی گذاشته شد و همه مردم با رأی آری به نظام جمهوری اسلامی صاحب انقلاب شدند و خود را سهیم می‌داند.

معاون فرماندار شهرستان نور به تهدید‌ها و آفات در انقلاب‌های گوناگون پرداخت و خاطرنشان کرد: در بیشتر انقلاب‌ها، اهداف انقلاب با رفتن بانیانش استحاله و از بین رفت ولی انقلاب اسلامی ایران در آستانه استحاله هم نرفت زیرا مردم و همه جریانات سیاسی با اصول انقلاب و مردم سالاری دینی آن اتفاق ‌نظر دارند و معامله نمی‌کند.

این مسؤول افزود: فراموشی اهداف انقلاب از دیگر آفات ‌ها است ولی انقلاب ما با اهداف دینی و کمال هرگز به فراموشی نخواهد رفت، دور شدن از اهداف انقلاب نیز که آفت محسوب می‌شود، به ‌دلیل سهیم شدن مردم این آسیب نیز منتفی است.

یزدانی گفت: وحدت کلمه که تأکید امام(ره) در همه سخنرانی‌ها، توصیه‌ها و وصیت ‌نامه ایشان آمده به منش و رفتار انقلابی تبدیل شد اما امروز برخی در حال کم رنگ کردن آن هستند و باید مراقبت کنیم دچار این آفت نشویم.

وی اضافه کرد: انسان عنصر اصلی تشکیل ‌دهنده انقلاب است و هدف ما از انقلاب از بین بردن طاغوت، ظلم و ایجاد عدالت و... بود.

معاون فرماندار شهرستان نور اظهار داشت: در شرایطی سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که در آستانه دو انتخابات هستیم و از این رو حساسیت ویژه دارد و این به ‌دلیل نگاه دنیا به ایران است، سرنوشت ایران، انتخابات، نمایندگان مجلس، انتخاب رئیس جمهور و دیگر مسایل مشابه در ایران در رصد دنیا قرار دارد بنابراین حساسیت وجود دارد.

این مسؤول با بیان اینکه در ایام دهه فجر باید دقت و مراقبت کنیم که بحث انتخاباتی نشود و سخنرانان تنها به حضور در انتخابات و شرکت حداکثری دعوت کنند، گفت: 18 کمیته وظیفه هماهنگی، برنامه‌ریزی، پشتیبانی و نظارت برنامه‌های جشن دهه فجر شهرستان را به‌ عهده دارند که شامل کمیته بسیج، کمیته ایثارگران، کمیته ورزش، کمیته فرهنگی هنری، کمیته دانش‌آموزی، کمیته دانشجویی، کمیته اصناف، کمیته قرآن و عترت، کمیته طرح و برنامه، کمیته بانوان، کمیته روستایی، کمیته کودک و نوجوان، کمیته فضاسازی، کمیته مساجد و بقاء متبرکه، کمیته عمران، کمیته بازرسی و نظارت و کمیته پشتیبانی است.

حجت‌الاسلام جواد نجفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نور نیز در این جلسه بیان کرد: تشکیل جلسات کمیته‌های فرعی و پیگیری موضوعات مرتبط، هماهنگی و همکاری برای برگزاری جشن در خور و شان انقلاب ضروری است.

حجت‌الاسلام جواد نجفی با اشاره به اینکه به طور متوسط هر ساله یک انتخابات را در کشور داریم، گفت: قدرت این انقلاب نشات گرفته از حضور و پشتیبانی مردم است و حساسیت دهه فجر امسال هم به دلیل بحث برجام و انتخابات آینده است زیرا تلاش دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم است و  حضور در جشن انقلاب و 22 بهمن بار دیگر نقشه دشمنان را بر آب می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها