پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

انسداد چند محور مواصلاتی در استان‌های جنوبی و شمالی

پلیس راهور ناجا اعلام کرد که چندین محور در استان‌های مازندران، گیلان، البرز، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد مسدود است.
کد خبر: ۲۲۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ - 24January 2017
انسداد چند محور در استان‌های جنوبی و شمالیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، پلیس راهور ناجا صبح امروز(سه‌شنبه) اعلام کرد که در بیشتر محورهای استان‌های مرکزی و البرز و غرب استان تهران بارش برف گزارش شده است.
 
همچنین در بیشتر محورهای جنوبی و محور خاش - ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان و محور باغین - کرمان در استان کرمان بارش باران گزارش شده است.
 
بنا بر این گزارش محور شمشک به دیزین به علت عدم ایمنی کافی، محورهای پونل به خلخال و سروآباد به پاوه محدوده گردنه تته به علت بارش برف، محور سه راه پونل تا کیلومتر 10 روستای خوجه دره در استان گیلان به علت ریزش کوه و محور کرج - چالوس در استان‌های البرز و مازندران به علت این سازی تونل امیرکبیر(به جز روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 21:30 الی 5:30 روز بعد از مورخ 27 دی 9 تا 20 اسفند 95 مسدود هستند.
 
محور فرعی بزمان به دلگان در استان سیستان و بلوچستان به علت بارش باران و طغیان رودخانه،  محور هراز در استان‌های مازندران و شرق استان تهران تا ساعت 17 امروز جهت عملیات جابجایی دستگاه‌های ترددشمار الکترونیکی و لق گیری سنگ‌های معلق تونل شماره 5، محور فرعی عشایری سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف و کولاک و محورهای جاسک - میناب، جاسک - بشاگرد و جاسک - چابهار کیلومتر 125 به علت آب گرفتگی معابر نیز مسدود هستند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار