مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام :

یادواره شهدای زمین فوتبال چوار همزمان با دهه فجر برگزار می شود

بهروز حیدرزاده مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام :برگزاری یادواره شهدای زمین فوتبال چوار از ویژه برنامه های دهه فجر در استان ایلام در حوزه ورزش و جوانان است.
کد خبر: ۲۲۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ - 26January 2017

به گزارش دفاع پرس از ایلام  بهروز حیدر زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در خصوص برنامه های دهه فجر این اداره کل اظهار داشت: این دستگاه اجرایی ویژه برنامه های خاصی را برای ایام الله دهه مبارک فجر در نظر گرفته است.

وی گفت: در این راستا همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در ایلام برگزار می شود که از شبکه سوم سیما نیز به صورت زنده پخش سراسری خواهد شد.

این مسئول افزود: یکی دیگر از برنامه های مهم دهه فجر برپایی جشنورا ههمگانی جوان روستا است که برنامه ریزی های لازم برای انجام این کار صورت گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: همچنین در این دهه، مراسم ویژه شهدای زمین فوتبال چوار در روز 23 بهمن نیز برگزار می شود.

حیدرزاده بیان کرد: برنامه های ورزشی دیگری نیز در این دهه در نظر گرفته شده که به صورت متناوب اجرایی خواهند شد.

لازم به توضیح است که در ۲۳ بهمن سال 1365، روزی که به مناسبت هفتمین سال فجر انقلاب اسلامی و برای ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین مردم استان ایلام، تیم های فوتبال منتخب چوار و منتخب جوانان استان ایلام در ساعت ۱۶ آغازگر یک مسابقه بود که هواپیماهای دشمن بعثی این بازی را نیمه تمام می گذارند. 15 شهید و 6 جانباز سند مظلومیت مردم بی‌دفاع ایلام را امضا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار