پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

بارش برف و باران در بیش از 15 استان کشور

پلیس راهور ناجا اعلام کرد که بارش برف و باران در محوهای مواصلاتی بیش از 15 استان کشور گزارش شده است.
کد خبر: ۲۲۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ - 28January 2017
بارش برف و باران در بیش از 15 استان کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، پلیس راهور ناجا ساعتی پیش اعلام کرد که در بیشتر محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، همدان، خراسان رضوی، کردستان، کرمانشاه و زنجان و محورهای اقلید - یاسوج و شیراز - سپیدان در استان فارس، ارتفاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، محورهای کندوان و هراز در استان مازندران و محور کرج - چالوس در استان البرز بارش برف گزارش شده است.
 
همچنین در بیشتر محورهای استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان و محور دهلران - دره شهر در استان ایلام، محور برازجان - کازرون در استان بوشهر، محورهای سبزوار - نیشابور، نیشابور - مشهد و قوچان - مشهد در استان خراسان رضوی، محورهای خرم آباد - بروجرد و پل دختر - اندیمشک در استان لرستان و محور کناره و رامسر در استان مازندران بارش باران گزارش شده است.
 
از محورهای استان‌های کردستان، خراسان شمالی، کردستان و قم نیز دچار مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید است. در استان‌های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، همدان، کردستان، گلستان و زنجان کولاک و یخ زدگی گزارش شده است و از رانندگان خواسته شده است که با زنجیر چرخ تردد کنند.
 
همچنین اکثر محورهای استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و شرق استان تهران لغزنده است.
 
بنا بر این گزارش محور شمشک به دیزین به علت عدم ایمنی کافی، محورهای پونل به خلخال و سروآباد به پاوه محدوده گردنه تته به علت بارش برف، محور سه راه پونل تا کیلومتر 10 روستای خوجه دره در استان گیلان به علت ریزش کوه و محور کرج - چالوس در استان‌های البرز و مازندران به علت این سازی تونل امیرکبیر(به جز روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 21:30 الی 5:30 روز بعد از مورخ 27 دی 9 تا 20 اسفند 95 مسدود هستند.
 
محور فرعی عشایری سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف و عدم ایمنی کافی و  در جنوب استان سیستان و بلوچستان محورهای بزمان - دلگان، چاهان - زرآباد، جلگه - بمپور، دلگان - جلگه، دلگان - چاه اسحاق، فنوج - رمشک، نیک‌شهر - بنت و جلگه - ایرانشهر به علت بارش باران و طغیان رودخانه‌های محلی نیز مسدود می‌باشند.
 
انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار