امام جمعه موقت ایلام:

از ثمرات انقلاب اسلامی عزت‌یابی مسلمانان در سطح دنیاست

امام جمعه موقت ایلام گفت: مقاومت برخاسته از فرهنگ ایثار و شهادت و به چالش افتادن نظام سلطه و افول و انزوای قدرت آمریکا و نابودی شوروی کمونیست از ثمرات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۲۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ - 31January 2017

به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی امام جمعه موقت ایلام ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر به تمام فجر آفرینان اظهار داشت: انقلاب ایران در برهه ای از زمان اتفاق افتاد که کمونیسم شرقی و نظام سرمایه داری غربی مانند دو لبه قیچی برای حذف دین در جامعه بشری حرکت کردند که هدف آنها این بود که در قرن بیستم اوج فصل بی دینی و بدون گرایش معنوی رقم بخورد.

وی گفت: آن زمان قائل بودند که دین قادر به حکومت داری وحاکمیت نیست و فقط در مسائل فردی نقش دارد و در اداره و سازندگی جامعه نقش مؤثری ندارد اما در این برهه انقلاب اسلامی به رهبری امام عزیز و پیروی مردم از امام راحل که  بنیانگذار و احیاگر جریان دین داری در جامعه بشری بود، پا به عرصه وجود نهاد و به مبارزه با رژیم وقت و نظام سلطه  پرداخت و پیروز شد.

مراد بیگی با اشاره به بیانات  امام راحل(ره) که  فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و همچنین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که انقلاب اسلامی را فراتر از یک حادثه تاریخی و اجتماعی عنوان کردند که احیا دین و دین داری در جامعه بشر بود، عنوان کرد: ادبیات انقلاب معرف حاکمیت دینی است که در رأس ان ولایت فقیه وجود دارد، حاکمیتی که با جریان اصل ولایت فقیه  و رهبری امام عزیزدر در سیستم سیاسی دنیا معرفی شد و هرچه پیش می رفت تأثیر این حاکمیت دینی و عظمت ولایت فقیه بر مردم دنیا نمایان شد.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: انقلاب اسلامی انقلابی است که در رأس آن امام امت و پس از ایشان مقام معظم رهبرب پرچم دار آن هستند و هرچه که انقلاب جلوتر می رفت نمود و تاثیر آن در منطقه و جامعه جهانی بیشتر نمودار شد.

وی تصریح کرد:یکی از ثمرات انقلاب اسلامی، مقاومت برخاسته از فرهنگ ایثارو شهادت است و در منطقه بعنوان یک فرهنگ گسترش پیدا کرده است و وشاهد آن هستیم که در لبنان و عراق و سوریه ویمن و غزه  پیروزی بر اساس همین تفکر و فرهنگ مقاومت که مبتنی بر ایثار و شهادت اتفاق افتاد که  این مقاومت نشان دهنده ایستادگی در مقابل نظام سلطه تا نابودی این نظام است که این برخاسته از انقلاب ایران است که  هدیه ای برای مسلمانان جهان بود و باعث بیداری شد.

مرادبیگی تاکید کرد: از دیگر ثمرات انقلاب اسلامی عزت یابی مسلمانان در سطح دنیاست و عظمت مسلمانان را نشان داد و باعث وحدت بین مسلمانان شد که یکی از بزرگترین برکاتش بود و توطئه دشمن که شعارشان تفرقه بیانداز و حکومت کن بود راخنثی  کرد.

امام جمعه موقت ایلام به چالش افتادن نظام سلطه و افول و انزوای قدرت آمریکا و نابودی شوروی کمونیست را از دیگر ثمرات انقلاب خواند و افزود: صدای شکسته شدن ستون فقرات نظام سلطه و سرمایه داری به گوش می رسد و ما شاهد آن هستیم که این نظام دارد به موزه تاریخ می پیوندد و مبارزه با سیاست های آمریکا و نظام سلطه به یک فرهنگ تبدیل شده است.

وی پشتیبانی و حمایت از مظلوم را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: در هر نقطه از دنیا در حق مظلومی ظلمی صورت بگیرد این نظام اسلامی است که وظیفه خود را حمایت از آن ها می داند و آرمان و هدف انقلاب اسلامی بعنوان بهترین پشتوانه مظلومان  دفاع و حمایت از مظلومان است.

این مبلغ دین در ادامه تصریح کرد: از دیگر برکات انقلاب، نشر معارف اهل بیت و دین وقرآن به درستی در بین همه جوامع است و مبدا و سرآغاز این حرکت انقلاب اسلامی ایران است که عزت از دست رفته اسلام و مسلمین را بر اصل ولایت فقیه در جامه امام و قامت مقام معظم رهبری  احیا کرد.

مرادبیگی با بیان اینکه دشمن از هیچ مسئله ای برای ضربه زدن به انقلاب دریغ نکرد عنوان کرد: دشمنان حیات خود را در نابودی آثار آن می دیدند و در جنگ نرم فرهنگی سعی می کنند انقلاب را در بین جوان ها کمرنگ و بی اثر نشان دهند.

وی ادامه داد: دشمنان همچنان به دنبال ایجاد بحران و مشکل در روند ادامه انقلاب است و از توطئه هایی مانند جنگ و تحریم بعنوان وسیله های اخلال و نهایتا از جنگ نرم فرهنگی برای سنگ اندازی در مسیر انقلاب فروگذار نکرد.

امام جمعه موقت ایلام وظیفه دولتمردان و مسئولان نظام را مقاومت در برابر زیاده خواهی سلطه گران و بویژه آمریکا و حفظ عزت و اقتدار ایران و ایرانی دانست و اضافه کرد: دولتمردان ما باید بر مسئله اقتصاد مقاومتی تکیه کنند، برجام اقتصاد مارا در دست نخواهد گرفت  وآنچه اینکار را می کند اقتصاد مقاومتی است که اشتغال و شرایط ازدواج را برای جوانان فراهم می کند و در این راستا نیز ما باید الگویی برای جوامع بشری باشیم وعظمت انقلاب را حفظ کنیم.

مرادبیگی در پایان پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حفظ آرمانهای امام و شهدا و دفاع از ارزش های انقلاب را لازمه پیشرفت در تمامی مسیر های توسعه ای برای ایران اسلامی برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها