جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

آمریکا بداند انقلاب اسلامی از مسیر خود خارج نمی‌شود/ امانت‌دار شهدا خواهیم بود

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی با بیان اینکه آمریکا بداند انقلاب اسلامی از مسیر خود خارج نمی‌شود، گفت: پیام ما این است که اجازه نخواهیم داد آمریکا با نفوذ و تهاجم خود این امانت الهی را از ما بگیرد.
کد خبر: ۲۲۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ - 31January 2017
آمریکا بداند انقلاب اسلامی از مسیر خود خارج نمی‌شود/امانت‌دار شهدا خواهیم بود

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در جشن آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: ماندگاری و حفظ هر انقلابی از ایجاد آن دشوارتر است و امروز انقلاب اسلامی ایران وارد دهه چهارم خود می‌شود که در تاریخ اسلام بی‌سابقه است.

 وی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی ایران توجه و قدردانی از دو نعمت ضروری است افزود: اولین نعمت، ولایت رهبری الهی و امامی است که انقلاب او تولد اسلام ناب بود که باید قدردان آن باشیم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه لطف خدا بود که سکان‌دار این انقلاب بعد از حضرت امام خمینی(ره) در دست کسی باشد که همان برنامه‌های امام(ره) را بدون هیچ ملاحظه اجرا می‌کند، ادامه داد: کشورهایی که داعیه ابرقدرتی و کدخدایی عالم را دارند اعتراف کردند که مشکل آن‌ها ابر مردی است که رهبری ایران را به عهده دارد آیا این نعمتی که دوست و دشمن به عظمت آن پی برده‌اند شکر ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه خدا در قرآن فرموده است اگر قدرشناس نعمت الهی باشیم فزونی خواهد داشت، یادآور شد: دومین نعمت وجود امتی آگاه است.

 وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری در پیروزی انقلاب و به‌ویژه در دفاع مقدس کارهای بزرگ انجام داده است، یگان سرافراز تیپ حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) این استان در دوران دفاع مقدس سرافرازی‌های زیادی خلق کرده است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: اهل‌بیت علیهم السلام آرزوی داشتن امتی با ویژگی‌های ملت ایران را داشتند، نمونه ایثارگری این امت را می‌توان شهدای آتش‌نشان دانست که برای اینکه کسی در ساختمان باقی نمانده باشد جان‌فشانی کرده و همه افراد را از ساختمان خارج کردند و جان خود را از دست دادند، مهم‌تر از آن مراسم تشییع‌جنازه بود که مردم دیروز آفریدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه مادامی‌که قدردان این دو نعمت باشیم انقلابمان ادامه خواهد داشت، ادامه داد:  امروز مهم‌ترین پیام ما این است که امانت‌دار شهدا خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد که پیام امام و سخن رهبری روی زمین بماند.

 وی با بیان اینکه مسئولین در هر سمتی که هستند باید بازوان اجرایی ولایت باشند ، تأکید کرد: انتظار ما از مسئولین این است که با قاطعیت از عزت ملت و حقوق ملت ایران اسلامی دفاع کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی رمز موفقیت را توکل به خدا، اعتماد به مردم و بی‌اعتنایی به دشمن دانست و عنوان داشت: از مسئولان می‌خواهیم نسبت مردم «رحما»‌ و نسبت به دشمنان «اشدا» باشند و استکبار جهانی و کدخدای دروغین یعنی آمریکا باید بدانند که انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از مسیر خود خارج نمی‌شود.

وی به اعتراف آمریکایی‌ها به اینکه انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی ما را رقم‌زده است اشاره و تصریح کرد: پیام ما این است که اجازه نخواهیم داد آمریکا با نفوذ و تهاجم خود این امانت الهی را از ما بگیرد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه  مبنای شعارهای امروز ملت ایران را قرآن دانست و بیان داشت: ما به همان میزان که به تولی توجه داریم به تبری اهتمام داریم، قرآن به ما یاد داد در برابر دشمن و ظالم باید ایستاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا با این حزب و آن حزب، این رئیس‌جمهور و آن رئیس‌جمهور فرقی ندارد باید بداند ایران همچنان با روحیه ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم  ایستاده است.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار