سیمرغ35/ 29: طناز طباطبایی:

«ویلایی‌ها» را بخاطر ارزش‌ها و اعتقاداتم عمیقاً با تمام وجود دوست دارم

طناز طباطبایی: «ویلایی‌ها» را بخاطر ارزش‌ها و اعتقاداتم عمیقاً و با تمام وجود دوست دارم.
کد خبر: ۲۲۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷ - 31January 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست خبری فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» با حضور منیر قیدی کارگردان، سعید ملکان تهیه کننده، صابر ابر، ثریا قاسمی، پری‌ناز ایزدیار و طناز طباطبایی بازیگران فیلم در برج میلاد برگزار شد.

«منیر قیدی» کارگردان «ویلایی‌ها» درباره مراحل ساخت این فیلم، گفت: از زمان نگارش تا ساخت 10 سال طول کشید چون هیچ تهیه کننده‌ای کار تهیه کنندگی کار را نمی‌پذیرفت.

وی گفت: من خودم را کارگردان فیلم اولی نمی‌دانم و به جرات می‌گویم یکی از منشی کارگردانان تاثیر گذار بودم. ملکان تنها تهیه کننده‌ای هستند که مولف هستند و از حضورشان در فیلم استفاده کردیم.

کارگردان ویلایی‌ها گفت: من اولین بار با این قصه از طریق یکی از دوستانم که در همان‌جا ساکن بود آشنا شدم. وقتی این داستان واقعی را شنیدم شگفت‌زده شدم و مدت‌ها با اشخاص در آن مکان معاشرت کردم و حس واقعی آن افراد را پیدا کرد. ماجرای این داستان به قدری جذاب بود که 10 سال درگیر آن بودم.

قیدی درباره تحول شخصیت اصلی فیلمنامه این فیلم عنوان کرد: تحول خیلی زیادی در شخصیت اصلی فیلم وجود ندارد.

«ثریا قاسمی» بازیگر این فیلم گفت: شرایط کار بسیار سخت بود. اگر که دوست داشته باشیم نگاه کوتاهی به انتظار زنان مادران، دختران که در انتظار می‌ماندن بودن. ادعای چیز خاصی برای ساخت این فیلم نبود. کار ساده‌ای را انجام دادیم که حکایت ساده و زیبایی بود که به شما نشان دادیم. اگر خوبی وجود داشت آن را به اندیمشکی ها و دزفولی‌ها تقدیم می‌کنیم.

وی گفت: خوشحال هستم که در کنار بازیگران خوب و جوان توانستیم در گوشه‌ای از فیلم نقش ایفا کنم. من به عنوان بزرگ جمع از سنی و سال می‌گویم آیا می‌شود کسانی که می‌توانند به تهیه کنندگان کمک کنند این کار را انجام دهند؟

صابر اَبَر گفت: من سهم کوچکی در این فیلم داتم بودن در این فیم برای من بسیار ارزش مند بود این فیلم از آن کارهایی بود که اگر در آن نبودم حسرت می‌خوردم. خیلی دلی می گویم که من به شدت به خاطر حسی که در فیلم وجود دارد هر بار فیلم را می‌بینم من یاد همه مادران می‌افتم. به طرز عجیبی فکر می‌کنم انتظار مادران ستودنی است و خوشحالم در این احساس سهمی دارم.

«طناز طباطبایی» گفت:‌ وقتی کارگردانی 10 سال پای یک ایده مانده است فهمیدم کار درستی را انجام می‌دهیم. ما در پروسه فیلم‌برداری فکر نمی‌کردیم چنین اتفاقی برای فیلم رخ دهد. یکی از متفاوت‌ترین کارهایم را انجام دادم و در لحظه به لحظه این فیلم یک صبوری زنان را تجربه کردم. «ویلایی‌ها» را بخاطر ارزش‌ها و اعتقاداتم عمیقاً با تمام وجود دوست دارم

«پریناز ایزدیار» بازیگر این فیلم بیان کرد: فیلم نامه این کار بسیار سخت و دوست داشتنی بود. این تجربه با شرایط بسیار سخت خیلی خوب بود. زمان طولانی فیلمبرداری کار دشواری بود.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار