دیدار مسئولان با تنها شهید انقلاب شهرستان کهگیلویه

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه از خانواده روحانی شهید «سید علی نورالدینی» تنها شهید انقلاب شهر دهدشت دیدار و سرکشی داشتند.
کد خبر: ۲۲۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ - 31January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، امام جمعه دهدشت، فرماندار کهگیلویه، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان امشب از خانواده تنها شهید انقلاب شهر دهدشت دیدار و سرکشی داشتند.

امام جمعه دهدشت در این دیدار ضمن ضرورت تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا با بیان اینکه باید قدران زحمات شهدا باشیم، گفت: دیدار با خانواده‌های شهداو ایثارگران برای مسئولان مایه افتخار و موجب تجدید روحیه در جهت انجام وظیفه و خدمت به مردم است.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه همه خانواده شهدا افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزود: هر آنچه که ما هم اکنون از آن برخورداریم به برکت خون شهدا و وجود خانواده‌های معظم شهداست.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه شهدای انقلاب در سقوط رژیم منحوس پهلوی و به ثمر رسیدن انقلاب نقش مهمی ایفا کردند، گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور از برکات ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدری است که در پیروزی انقلاب و دفاع از ارزش‌های آن بهترین راه را انتخاب و خود جاودانه شدند.

علی پوزش گفت: شهدا بهترین انتخاب شدگان از سوی خداوند هستند و امیدواریم همه مسئولان ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا که همانا راه اسلام و قرآن است باشیم.

روحانی شهید سید علی نورالدینی تنها شهید انقلاب که در تاریخ 8 دی ماه سال 1357 در شهر بهبهان در مصاف با عوامل رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

این شهید در روستای امازاده نورالدین دم عباس از توابع شهرستان کهگیلویه به خاک شپرده شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار