در سی و هشتمین فجر انقلاب؛

آیین عطرافشانی قبور مطهر شهدا در قم برگزار شد+تصاویر

آیین مهمانی لاله ها و غبارروبی مزار مطهر شهدا عصر امروز در سومین روز از دهه فجر همزمان با سراسر کشور در گلزارهای شهدای استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ - 02February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، در آستانه سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مراسم مهمانی لاله ها با حضور مسئولان استانی، نیروهای مسلح، خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و قشرهای محتلف مردم در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در آیین غبارروبی گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)، سیدمهدی صادقی استاندار قم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: شهدا سرمایه های ارزشمند اسلام و انقلاب هستند و باید در جهت پاسداشت این میراث گرانبها و حرکت در مسیر آنها، نهایت حق شناسی و وظیفه شناسی را به انجام برسانیم.

سیدجواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز، پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید را قرائت کرد.

این مراسم با غبارروبی مزار شهیدان مهدی و مجید زین الدین و دو شهید گمنام و شهدای بین الملل و سایر شهدای دفاع مقدس، شهدای سپاه در سردشت، شهدای مدافع حرم و ... همراه با نوای مارش و احترام نظامی گروه موزیک سپاه و بوی اسفند و عطر گل و گلاب و حضور خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و مسئولانی چون فرماندار قم و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و پاسداران مرکز آموزش پاسداری علویون ادامه یافت.

مشابه چنین مراسمی در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) با حضور نیروهای ارتش، گلزار شهدای شیخان و سوم خرداد با حضور فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی، مزار پنج شهید گمنام و قطعه 31 شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) با حضور نیروهای شهرداری، یادمان شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) با حضور بسیجیان حوزه شهدای گمنام و سایر گلزارهای استان قم و قبور مطهر شهدای گمنام در مراکز علمی و فرهنگی برگزار شد و طی آن، شرکت کنندگان یاد امام راحل و شهدا را در ایام سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب گرامی داشتند.


آیین عطرافشانی قبور مطهر شهدا در قم برگزار شد+تصاویرآیین عطرافشانی قبور مطهر شهدا در قم برگزار شد+تصاویرآیین عطرافشانی قبور مطهر شهدا در قم برگزار شد+تصاویرآیین عطرافشانی قبور مطهر شهدا در قم برگزار شد+تصاویرآیین عطرافشانی قبور مطهر شهدا در قم برگزار شد+تصاویرآیین عطرافشانی قبور مطهر شهدا در قم برگزار شد+تصاویر

تصاویر: ابوالفضل بمانی

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار