سیمرغ35/ 51

برنامه‌های ششمین روز جشنواره «فیلم فجر» در سینما ملت و برج میلاد

نمایش‌های ششمین روز سی‌و‌پنجمین دوره جشنواره «فیلم فجر» بعد از ظهر امروز در سینما ملت و کاخ اصلی جشنواره آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ - 03February 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سی‌و‌پنجمین جشنواره «فیلم فجر» از یکشنبه 10 بهمن‌ماه در کاخ جشنواره برج میلاد و پردیس ملت آغاز به کار کرد.

روز نخست جشنواره علی‌رغم تاکید مدیر کاخ جشنواره مبنی بر نمایش به موقع آثار، پخش فیلم‌های بخش چشم‌انداز سینمای ایران با تاخیری بیش از نیم ساعت همراه بود.

برنامه‌های روز ششم جشنواره امروز جمعه 15 بهمن با نمایش چهار فیلم در بخش چشم‌انداز سینمای ایران در پردیس سینمای ملت و پنج فیلم در بخش سینما حقیقت و چشم‌انداز سینمای ایران در کاخ (برج میلاد) ادامه پیدا خواهد کرد.

نمایش‌های سینمای پردیس ملت

پردیس سینما ملت در ساعت 15:30 میزبان «آزادی به قید شرط» به کارگردانی حسین شهابی، ساعت 18 «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی، 20:30 «ایتالیا ایتالیا» کاوه صباغ‌زاده و ساعت 23 «خانه‌ی دیگری» به کارگردانی بهنوش صادقی خواهد بود.

نمایش‌های کاخ اصلی جشنواره (برج میلاد)

کاخ اصلی جشنواره در روز ششم این رویداد مهم فرهنگی و از ساعت 13:30 در بخش سینما حقیقت فیلم «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی را به نمایش می‌گذارد.

در بخش چشم‌انداز سینمای ایران چهار فیلم از ساعت 15:30 به نمایش در خواهد آمد. «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی در ساعت 15:30، «آذر» محمد حمزه‌ای ساعت 18،‌ «ماجرای نیمروز» محمدحسین مهدویان در ساعت 20:30 و «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در ساعت 23 به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار