سیمرغ 35/ 58

رضوی:‌ فکر می‌کنیم «ماجرای نیمروز» جزء برگزیدگان آرای مردمی باشد

تهیه کننده فیلم «ماجرای نیمروز» گفت: پیش بینی می‌کنیم، فیلم «ماجرای نیمروز» جزء چهار فیلم برگزیده آرای مردمی باشد.
کد خبر: ۲۲۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ - 04February 2017

«سید محمود رضوی» تهیه کننده فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» پس از نمایش این اثر سینمایی در روز ششم جشنواره فجر و استقبال بی سابقه مخاطبین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در پاسخ به سوالی مبنی بر شانس این اثر سینمایی برای دریافت سیمرغ جشنواره سی و پنجم فیلم فجر، اظهار داشت: بهتر است ما درباره فیلم و جوایز آن پیش بینی نکنیم و به نظر هیئت داوران احترام بگذاریم.

وی با اشاره به استقبال گسترده مخاطبین و اهالی رسانه از این اثر سینمایی عنوان کرد: ما خیلی خوشحال هستیم که این فیلم مورد توجه مخاطبین و اهالی رسانه قرار گرفته است. رضایت مخاطبین مهمترین مسئله‌ای است که ما را خوشحال می‌کند.

رضوی‌ بیان کرد: تنها پیش بینی ما از فیلم «ماجرای نیمروز» به دلیل استقبال مخاطبین بخش «آرای مردمی» است که فکر می‌کنم در بین چهارفیلم برگزیده آرای مردمی جشنواره قرار گیرد.

«ماجرای نیمروز» آخرین ساخته محمدحسین مهدویان است که به ماجراهای شهریور سال 1360 و انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین می‌پردازد. سیدمحمود رضوی پیش از این سال گذشته تهیه کننده فیلم سیانور به کارگردانی بهروز شعیبی بود. ماجرای این فیلم نیز روایتی از فعالیت‌های گروه‌های ضد انقلاب را روایت می‌کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار