پدر شهید قربانخانی به دفاع پرس خبر داد؛

افتتاح سالن چند منظوره «شهید قربانخانی»

پدر شهید قربانخانی از افتتاح یک سالن چند منظوره به نام این شهید خبر داد و گفت: «سنگ یادبود اهدایی از حرم اباعبدالله الحسین (ع) به یاد شهید قربانخانی رونمایی می‌شود.»
کد خبر: ۲۲۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ - 05February 2017

افتتاح سالن چند منظوره و رونمایی از سنگ یادبود به نام شهیدپدر شهید «مجید قربانخانی» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، از افتتاح یک سالن چند منظوره به نام فرزند شهیدش خبر داد و اظهار داشت: مجید پیش از ورود به گردان بسیج امام حسن مجتبی (ع) در بسیج گردان امام علی (ع) حضور داشت. مجید در جمع دوستان گردان گفته بود که اگر من شهید شوم چه کاری برایم انجام می‌دهید؟ آن‌ها نیز گفته بودند که مکانی را به نامت خواهیم زد. پس از شهادت مجید، سالن چند منظوره‌ای در این گردان ساخته شد، که به نام شهید قربانخانی نام گذاری شد.

وی ادامه داد: این مراسم روز سه شنبه 19 بهمن ماه ساعت 14 الی 17 با حضور سردار کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ در سالن چندمنظوره واقع در خیابان 17 شهریور، جنب گردان امنیتی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

قربانخانی تصریح کرد: با پی‌گیری‌های صورت گرفته از سوی خانواده، سنگ یادبود اهدایی از حرم اباعبدالله الحسین (ع) به طور نمادین در گلزار شهدای شهرک ولی عصر (عج) نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار