استاد درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس ایلام مطرح کرد؛

دستگیری فرمانده ژاندارمری رژیم ستم‌شاهی توسط مردم ایلام

استاد دانشگاه و جانباز دفاع مقدس گفت: به یاد دارم مردم در روز 21 بهمن سال 57 فرمانده ژاندارمری ایلام را گرفتند و به وی اعلام کردند هرچه سریع تر از سمت خود کناره‌گیری کند و در مقابل مردم استقامت نکند.
کد خبر: ۲۲۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ - 05February 2017

به گزارش دفاع پرس از ایلام، استاد دانشگاه و جانباز دفاع مقدس اظهار داشت: قبل از انقلاب، کشور ایران طعمه نااهلانی بود که اعتقادات و هدف ملت را به قهقرا کشانده بودند، در این بین مردم طبق دستور حضرت امام(ره) ایران را از چنگ استبداد و استکبار نجات دادند.

حق جو گفت: مردم ایران اجازه ندادند اسلام در ایران ریشه کن شود و این مقابله گری را با ریخته شدن خون خود پابرجا ساختند.

وی افزود: از بهترین صحنه های انقلاب می توان به ورود حضرت امام (ره) در دوازدهم بهمن اشاره کرد که شور و شعفی بی نظیر در قلب مردم ایجاد کرد، همه با عشق و علاقه ای وصف ناپذیر انتظار آمدن امام (ره) را می کشیدند.

حق جو عنوان کرد: انقلاب به رهبری امام مانند حرکت حضرت موسی (ع) بود که به وسیله معجزه الهی از نیل خروشان عبور کرد، امروزه نیل های فراوانی پیش روی انقلاب است که مردم باید مراقب باشند و به رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) از این نیل ها عبور کنند و گمراه نشوند.

 وی تصریح کرد: امروزه امریکا،  صهیونیزم و عربستان در صدد مخالفت با انقلاب برآمده اند و بایستی مردم از جبهه نرم و نیمه سخت سربلند بیرون آیند و انقلاب را از هر طرفی حفظ کنند.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: بنده به یاد دارم مردم در روز 21 بهمن سال 57 مردم فرمانده ژاندارمری ایلام را گرفتند و به وی اعلام کردند هرچه سریع تر از اعمال و سمت خود کنار بکشد و در مقابل مردم استقامت نکند و با چشمان خود خفت و خواری عوامل رژیم پهلوی در ایلام را در مقابل مردم با دستان خالی مشاهده کردم.

 این استاد دانشگاه افزود: حقیقتا مردم ایلام سهم ویژه ای در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس دارند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار