المسیره گزارش داد؛

اصابت موشک دوربرد یمنی‌ها به پایگاه سعودی‌ها/ «ریاض» در تیررس موشک‌های یمنی قرار دارد

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد دوشنبه با صدور بیانیه مهمی اعلام کرد که پایتخت عربستان در تیررس موشک‌های این نیروها قرار دارد.
کد خبر: ۲۲۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳ - 06February 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بیانیه مهمی را درباره آزمایش موفقیت‌آمیز موشک بالستیک که شامگاه یکشنبه انجام شده و یک پایگاه نظامی در منطقه «المزاحمیه» واقع در غرب ریاض پایتخت عربستان را هدف قرار داد، صادر کرد.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد دوشنبه اعلام کرد که ریاض پایتخت عربستان در تیر رس موشک‌های نیروهای یمنی قرار دارد.

در این بیانیه تاکید شده است که شلیک این موشک بالستیک در واکنش به تداوم تجاوز سعودی‌ها به یمن و جنایات خونین آنها که با همدستی جامعه بین‌الملل فاجعه انسانی بزرگی را رقم زده است، صورت می‌گیرد.
 
گفته می‌شود حملات موشکی یمنی‌ها در واکنش به تداوم تجاوز متجاوزان سعودی-آمریکایی و محاصره ظالمانه مردم این کشور در سایه بی‌توجهی جامعه بین‌الملل صورت می‌گیرد.

عربستان سعودی با همراهی چند کشور دیگر از اوایل فروردین سال گذشته با هدف بازگرداندن «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت تجاوز به یمن را آغاز کرده و این کشور را تحت محاصره زمینی، دریایی و هوایی قرار داده است.

در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت‌های این کشور وارد شده است.

 انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها