برگزاری مراسم عقد دو جوان گیلانی در جوار شهدای مدافع حرم

همزمان با سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دو زوج جوان و متعهد گیلانی شب گذشته 18 بهمن، با حضور خانواده‌های معظم شهدا و دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت مراسم جشن عقد خود را در گلزار شهدای رشت و در کنار مزار شهدای مدافع حرم برگزار کردند.
کد خبر: ۲۲۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ - 07February 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، همزمان با سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دو زوج جوان و متعهد گیلانی شب گذشته 18 بهمن، با حضور خانواده‌های معظم شهدا و دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت مراسم جشن عقد خود را در گلزار شهدای رشت و در کنار مزار شهدای مدافع حرم برگزار کردند.

سهیل موید جوان 24 ساله ی گیلانی که  اهل و ساکن شهرستان لنگرود و دارای مدرک کارشناسی حقوق می باشد با همسر طلبه خود خانم رمضان پور که اهل و ساکن بخش شهر سنگر از توابع رشت می باشد، مراسم جشن عقد خود را در کنار مزار شهدای مدافع حرم برگزار کردند.

موید  در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما هدف خود را از برگزاری این مراسم چنین گفت: به توفیق الهی و با استعانت از اهل بیت نیمه دوم زندگیم را بر اساس آموزه های دینی و عشقی الهی بنا کردم و در انتخاب همسر مهمترین چیز را رضای خداوند سبحان قرار دادم. بسیار شاکرم  خداوند متعال را که شریک و همراهی برایم قرار داد که از همان ابتدا قرار گذاشتیم که مددکار هم در رسیدن به عبودیت واقعی باشیم و این انتخاب بی شک هدیه ای بی بدیل از جانب خداوند بود.

موید در ادامه افزود: من و همسرم با هم تصمیم گرفتیم که سرآغاز زندگیمان را مزین کنیم به رایحه امید بخش شهیدان و با استعانت از ارواح قدسی شان پایه های زندگی مشترکمان را بنا کنیم ، بر همین اساس تصمیم گرفتیم مراسم عقدمان را درگلزار متبرک و نورانی شهدای شهرستان رشت برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: ما با برگزاری مراسم عقدمان در این مکان و در ایام میلاد اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها ) می خواستیم ضمن متبرک کردن زندگیمان و مدد گرفتن از شهدا ،  به دیگران یادآوری کنیم که این آرامشی که ما امروز داریم و این لحظات خوشی که یکایک ما مردم ایران در اوقات مختلف از آن بهره مندیم، مدیون این جوانانی هستیم که از خوشی های دنیوی خود گذشتند و امروز آزاد مردانه در این گلزار شهدا آرمیده اند.

 این جوان گیلانی گفت: ما خواستیم با شهدا پیمان ببندیم به راهی که برای آن جان خود را فدا کردند که همان زنده نگه داشتن اسلام عزیز و حفظ عزت این مردم بود پا خواهیم گذاشت و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که پاسدار خون این شهیدان باشیم و نگذاریم سفارش شهدا که همواره پشتییانی از ولایت فقیه بود بر روی زمین بماند.

موید در پایان افزود:  ما مصمم شدیم همچون حضرت زینب (سلام الله علیها ) که علاوه بر صبر و و استقامت در ولایت مداری همچون مادر بود ، زندگی خود را بر مدار ولایت الهی و در زمان غیبت آن ولی الله اعظم بر مدار ولایت فقیه قرار بدهیم و امیدواریم شهدا ما را در این راه پر بهجت یاری کنند  تا ان شاءالله عاقبت امر ما هم به شهادت در راه امام زمان( عج) ختم شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها