فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

آمریکا ابر قدرت پوشالی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است، گفت: آمریکا منفورترین، شکست‌خورده‌ترین کشور و ابرقدرت پوشالی است.
کد خبر: ۲۲۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ - 08February 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در جشن انقلاب با بیان اینکه جنگ تمام شد اما دشمنی‌ها با ملت ایران تمام نشده است اظهار داشت: فتنه 78 و فتنه 88 با حمایت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بود.

وی با اشاره به نقش ولایت و حضور مردم در صحنه برای خنثی کردن فتنه‌ها عنوان کرد: ملت ایران در برابر تهدیدها، تحریم ها و فشارها سرفرازانه ایستاده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: اکنون هر فتنه و جنایت که در منطقه و کشورهای سوریه، عراق، یمن، بحرین و افغانستان به راه انداخته شده به دست پلید آمریکا و صهیونیست‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به برکت ولایت، خون پاک شهداء و ایستادگی ملت ایران در تمامی صحنه‌ها بسیج جهان اسلام شکل گرفته است، ابراز کرد: امروز در اکثر کشورهای اسلامی علیه آمریکا و استکبار مبارزه می‌شود.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عظمت قرار دارد.

وی با بیان اینکه ما حتی آمریکا را نوکر هم نمی‌دانیم، تصریح کرد: آمریکا منفورترین، شکست‌خورده‌ترین کشور و ابرقدرت پوشالی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به وضعیت جبهه مقاومت اظهار داشت: بسیجان در جنوب لبنان، غزه، سوریه، عراق، یمن، کمیته‌های مردمی در کشورهای دیگر با پیشانی بند یا حسین(ع) و الله‌اکبر با عوامل استکبار در حال جنگ هستند.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر مقامات آمریکا بیان کرد: اگر ما از بمب اتم و تهدیدات آمریکا می‌ترسیدیم نباید اصلا انقلاب می‌کردیم چرا که هر قدرتی که تا به امروز در مقابل انقلاب ایستاد با شکست مواجه شد.

سردار کرمی تاکید کرد: هیچ قدرتی قادر نیست ملت ایران را شکست دهد و یا مقابل انقلاب اسلامی بایستد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل دشمن اصلی اسلام و انقلاب هستند، گفت: مجاهدت، ایستادگی و راه امام(ره) و شهدا به رهبری امام خامنه‌ای ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر ولایت را بدانیم، ابراز کرد: باید این مردم بی‌نظیر را تحسین کنیم چرا که تاریخ چنین مردمی را به خود ندیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار