دبیرکل اولین اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان خبر داد؛

ارائه کتابچه عملکرد کارگروه‌های اجلاسیه شهدای گلستان

دبیرکل اولین اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان گفت: یکی از برنامه‌هایی که هدف‌گذاری شد این است که همه کارگروه‌ها، عملکرد خود را باید به صورت یک کتابچه تبدیل کنند تا در فرهنگ تاریخی استان باقی بماند و آیندگان از این مستندات بتوانند استفاده کنند.
کد خبر: ۲۲۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ - 08February 2017
به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، آخرین نشست خبری دبیرکل اولین اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان، صبح امروز چهارشنبه 20 بهمن ماه، با حضور اصحاب رسانه در سالن بصیرت سپاه نینوا گلستان برگزار شد.

در این نشست سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان و دبیر کل اولین اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان، ضمن تبریک بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، از همه رسانه های مکتوب و مجازی بابت پوشش رسانه ای برنامه های اولین اجلاسیه ملی شهدای استان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: این برنامه بزرگ فرهنگی، از اواخر سال 1393 برنامه ریزی شد و پس از 6 ماه، مجموعه سیاست ها و راهبردهای اجلاسیه تدوین شد و مجموع برنامه ها به 1700 برنامه رسید.

وی افزود: در این اجلاسیه، تمامی ساختارها برای مشارکت ادارات، مجموعه ها و اقشار مختلف مردم درنظر گرفته شد و تمام ظرفیت های استان برای اجرای این برنامه مهم بسیج شد.

سردار صادقی به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته در اجلاسیه پرداخت و افزود: یازده کارگروه برای اجرای اجلاسیه پیش بینی شد که کار سیاستگذاری اجلاسیه را دنبال کردند و با برگزاری 8 جلسه در شورای سیاستگذاری اجلاسیه توانستیم این کار بزرگ را آغاز کنیم.

دبیرکل اولین اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان گفت: یکی از فعالیت های ویژه استان این بود که ما برنامه ها را هم از لحاظ موضوعی و هم از لحاظ جغرافیایی تفکیک کردیم، تا همه استان درگیر این رویداد بزرگ فرهنگی شوند.

وی به عملکرد کارگروه ها اشاره کرد و بیان داشت: از 246 عنوان برنامه پیش بینی شده، 209 برنامه اجرا شد که نسبت عملکرد کارگره ها به این شرح می باشد: کارگروه رسانه و ارتباطات: 87/5 درصد، کارگروه فرهنگی: 87 درصد، کارگروه بناها و یادمانها: 46 درصد، کارگروه ورزش و تربیت بدنی: 87 درصد، کارگروه دانشجویی و اساتید: 89 درصد، کارگروه بانوان: 80 درصد، کارگروه اقشار و تشکل های مردمی: 86 رصد، کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان: 89 درصد و کارگروه تالیف و تدوین: 42 درصد.

سردار صادقی گفت: یکی از برنامه هایی که هدف گذاری شد این است که همه کارگروه ها، عملکرد خود را باید به صورت یک کتابچه تبدیل کنند تا در فرهنگ تاریخی استان باقی بماند و آیندگان از این مستندات بتوانند استفاده کنند.

وی در پایان به موضوع ساخت دهکده مقاومت پرداخت و افزود: دهکده مقاومت، مرکزی است که می تواند مجموعه ای از ارزشهای ایثارگری استان را در قالب های فرهنگی و هنری به منصه ظهور برساند و از همه هنرمندان درخواست می کنیم، نظرات، پیشنهادات و طرح های خود ارائه دهند تا در طراحی این پروژه از همه صاحب نظران استفاده بشود و بتوانیم طرح جامع و خوبی را تدوین کنیم.

کارگروه های اجلاسیه شهدای گلستان، عملکرد خود را بصورت کتابچه ارائه خواهند داد 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار