بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت یوم الله 22 بهمن

به مناسبت یوم الله 22 بهمن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۲۲۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ - 09February 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

از آمدن امام (ره) تا دمیدن خورشید یوم اله 22 بهمن، 10 روز طول کشید. 10 روز پر حادثه ولی مبارک. 10 روز چشم تاریخ در انتظار لحظه انفجار نور مانده بود و زمان گوش به زنگ بود که صدای انفجار اله اکبر این امت در فضای ایران طنین افکند و آن لحظه موعود فرا رسید و ساعت قائم شد.

کاخ هایی که به قیمت ویرانی کوخ ها برپا شده بود به دست کوخ نشینان سقوط کرد و محشری عظیم پدید آمد. دهه فجر شد. دیو از مملکت گریخته و فرشته درآمده بود. از لحظه ای که امام(ره) بر سر تربت عطرآگین شهدا در بهشت زهرا سند مالکیت دودمان طاغوت و رژیم شاهنشاهی را پاره کرده و در پیشگاه روح بزرگ شهیدان و صبر سترگ خانواده های شهدا به تجلیل و تکریم ایستاد، از لحظه ای که مشت بر دهان دولت بخت برگشته ی بختیار زد، از همان زمانی که با پیام الهی اش در صدور انقلاب می دمید و مردم را در عرصه ی حق و باطل نهضت جان بخشید تا لحظه ای که پیام روح بخش از رادیو به گوش امت منتظر رسید ده روز طول کشید.

این ده روز فجرآفرین از ده قرن هم پربار تر است.پیش از این ده روز شب تاریک حکومت طاغوت است و پس از این ده روز روز روشن جمهوری اسلامی است. فاصله آن شب و این روز صبح صادق و فجر روشنی است به درازای ده روز و شب هایش همه شب قدر. این ده روز نوید صبح را می دهد و دستاوردش طلوع 22 بهمن و شکوفه هایش آری های سبز و پرطراوت این مردم خوب در 12 فروردین و چه زیبا بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمود که:

این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهبانی است و آن هم نیز به دست توانای شما که دست خداوند قادر با آن است حاصل می شود.

امروز پس از گذشت 38 سال از آن انقلاب شکوهمند، جمهوری اسلامی ایران به برکت خون های پاک و مطهر شهیدان انقلاب و دفاع مقدس در والاترین و بالاترین نقطه در جهان ایستاده و با سرافرازی قامت علم نموده است. دستاوردهای بی بدیل در عرصه های سیاسی ، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نشان از رشد و پیشرفت چشمگیر  در دهه های پس از انقلاب است که ایران اسلامی را در گروه کشورهای پرقدرت و صاحب نفوذ در عرصه های مختلف وارد نموده است. برکت بیداری اسلامی در سال 57 و انقلاب مردمی ایران در اقصی نقاط جهان شکوفه زد و انقلاب های مردمی سایر کشورهای اسلامی را نیز به دنبال داشت. مقام معظم رهبری در خصوص انقلاب فرمود:

انقلاب اسلامی ایران زنجیرهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، زنجیر استبداد یک حکومت دست نشانده و نیز زنجیر بی اعتقادی این ملت به خود را از هم گسست و زندگی، نشاط و ایمان مردم را به آنها بازگرداند و ما امروز یک ملت زنده هستیم.

اینک بر ماست طبق فرمایش پرمحتوای امام راحل عظیم الشان در حفظ و حراست از این درخت پرحاصل که امروز به درختی تنومند تبدیل شده کوشا باشیم.

در سی و هشتمین سالروز این انقلاب شکوهمند یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشته علو درجات شان را از درگاه ایزد منان خواستاریم. اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان ضمن تجدید میثاق با مقام معظم فرماندهی کل قوا آمادگی خود را جهت  حرکت در رویدادهای جریان ساز انقلاب اسلامی اعلام نموده و هرگونه تلاش خود را در راه حفظ و اعتلای آرمانهای امام راحل به کار خواهد بست.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها