آئین تجلیل از خانواده های شهدای دانشجوی مدافع حرم در اردبیل برگزار شد

آئین تجلیل از خانواده های شهدای دانشجوی مدافع حرم با حضور مسئولان استانی، خانواده های شهدا، دانشجویان در تالار دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در این آئین اظهار داشت: شهید مدافع حرم «هاشم دهقانی نیا» دانشجوی تربیت بدنی این دانشگاه بود و امروز از تندیس این شهید والامقام رونمایی شد و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه نیز به نام این شهید سرافراز مزین می شود.

علی شامل افزود: شهید مدافع حرم علی آقایی هم دانش آموخته رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بود و در آینده نزدیک با رونمایی از تندیس آن دانشکده فنی مهندسی دانشگاه به نام این شهید والامقام نامگذاری خواهد شد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را ثمره انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز یکی از بزرگترین دانشگاه های در جهان است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا بیان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و تا آخر عمر باید قدردان شهدای عزیز و خانواده آنها باشیم چرا هرچه داریم از شهدا داریم.

شامل گفت: شهدا و خانواده های آنها به آئین های تجلیل و گرامیداشت نیاز ندارند بلکه ما نیازمند شهدا هستیم تا با الگو قرار دادن آنها در دنیا و آخرت عاقبت به خیر باشیم.

پخش کلیپ، نماهنگ، مداحی، قرائت شعر و وصایای شهدا از جمله برنامه های این آئین بود و در پایان با اهدای لوح از خانواده های شهید دهاشم دهقانی نیا و شهید علی آقایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها