مشاور فرمانده کل سپاه پاسدارن مطرح کرد؛

خوشگذرانی و تجمل گرایی خطر اصلی در برابر مسئولین نظام

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: در حال حاضر خطر کنونی اسرائیل، عناصر ضد انقلاب و سلطنت‌طلب‌ها نیستند، بلکه خطر اصلی این است که مسئولین نظام ما به وادی خوشگذرانی و تجمل‌گرایی بروند.
کد خبر: ۲۲۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، یادواره شهدای شهر نرجه در مسجد جامع این شهر و با حضور جمع کثیری از مردم و سخنرانی حجت الاسلام حسینی مشاور فرمانده کل سپاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولین اداری، نظامی و انتظامی شهرستان تاکستان و جمع کثیری از مردم شهر نرجه برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام خداوردی امام جمعه نرجه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: ملت ایران به رهبری امام عزیزمان در سال 57 حماسه آفریدند و هنوز خوشی آن روزها در کامشان بود که جنگ نابرابر بر ملت ما تحمیل شد و فرزندان این مملکت برای دفاع از اسلام و خاک و ناموس خود راهی جبهه ها شدند.

حجت الاسلام حسینی مشاور فرمانده کل سپاه نیز با تجلیل از مقام شهدای نرجه بویژه روحانی مبارز شهید جمشید آقاجانی در این جمع باشکوه عنوان کرد: اگر شهید آقاجانی در بین ما بود،به خاطر علاقه شدید ایشان به فلسفه، قطعا او از فلاسفه بزرگ اسلامی ما می شد.

ایشان اظهار داشتند: امام و شهیدان ما به دنبال چند موضوع بودند، اولین مورد استقلال و خودکفایی مملکت و عدم وابستگی به بیگانگان بود و علت قیام امام در سال 42 در برابر شاه، بحث کاپیتولاسیون بود، چون کاپیتولاسیون برای ما ذلت آورد و نه عزت.

حجت الاسلام حسینی افزود: بر اساس طرح کاپیتولاسیون حتی اگر سگ آمریکایی یک ایرانی را میکشت، کسی حق اعتراض به آمریکایی ها را نداشت.

وی ابراز کرد: تمام خواسته ی امام این بود که ما روی پای خود بایستیم و خودمان تصمیم گیرنده برای مملکتمان باشیم وایشان همواره بر شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی تاکید داشتند.

مشاور فرمانده کل سپاه ادامه داد: بی کفایتی شاه تا این حد بود که بعد از انتخاب شدن کارتر بعنوان رییس جمهور آمریکا، شاه هویدا را فرستاد تا کارتر را قانع کند ولی کارتر قانع نشد و در نتیجه شاه همسر خود شهربانو را به آمریکا روانه کرد و رییس جمهور آمریکا خواست که در دفتر خود با ایشان ملاقات کند، بر خلاف اینکه همیشه از سران دیگر ممالک در کاخ سفید با تشریفات پذیرایی می شد و کارتر با این کار خود این پیام را میداد که شاه ایران فقط یک نوکر است و اجازه عرض اندام ندارد.

ایشان در مقایسه ای با دولت شهید رجایی بعد از انقلاب اسلامی افزودند: وقتی شهید رجایی به سازمان ملل رفت، کارتر تقاضا کرد که با او ملاقاتی داشته باشد و شهید رجایی در جواب تقاضای وی گفت: امام و ملت من، اجازه ملاقات با شما را به من نداده اند و این از برکات نظام و استقلال حکومت ماست.

حجت الاسلام حسینی متذکر شد: با روی کار آمدن ترامپ و شعارهای تبلیغاتی او نباید ترسی از او داشته باشیم، زیرا طبق فرموده امام (ره) اگر شیر نر نعره و فریاد بزند، بدانید که ترس بر او غلبه کرده و ترسیده است.

وی اضافه کرد: قدرت ایران در منطقه و در مبارزه با تروریستهای سوریه، عراق و لبنان کاملا مشهود است و آمریکا هم از این قدرت ما ناراحت است. امروز بسیج ایران در تحولات منطقه ای عراق و سوریه تصمیم گیرنده است و حکومتها اجازه دخالت آمریکا را در کشورشان نمی دهند.

مشاور فرمانده کل سپاه از قدرت نمایی سپاه پاسداران در خلیج فارس تمجید کرد و گفت: دشمنان ما توان مقابله با ما را در منطقه ندارند و در نتیجه فقط با دو موضوع فشار اقتصادی از طریق تحریم های ناعادلانه و تهاجم فرهنگی از طریق جنگ نرم میخواهند به ملت و مملکت اسلامی ما ضربه بزنند.

ایشان بیان کرد: در حال حاضر خطر کنونی اسرائیل، ضد انقلاب و سلطنت طلب نیست، خطر اصلی این است که مسئولین نظام ما در وادی خوشگذرانی و تجمل گرایی بروند.

وی در پایان با انتقاد از مسئله برجام گفت: طبق فرموده رهبر معظم در هیچ زمینه ای نمی شود به آمریکایی ها اعتماد کرد و آثار این اعتماد در مورد برجام کاملا نمایان است.

انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار