نرم افزار«آن روزها» و مستند«مادرانه» در مشهد رونمایی شد

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب با معاون فرهنگی بنیاد خراسان رضوی نرم افزار چند رسانه مولتی مدیا«آن روزها» با موضوع معرفی شهدای انقلاب مشهد و مستند «مادرانه» و کتاب «شهید انقلاب» در مشهد رو نمایی شد.
کد خبر: ۲۲۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، یادواره 172 شهید انقلاب اسلامی مشهد همزمان با سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب با حضور خانواده های شهدای انقلاب اسلامی مشهد در فرهنگسرای انقلاب مشهد برگزار شد.

سید مجید حسینی معاون فرهنگی بنیاد خراسان رضوی در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا شرط لازم بقای انقلاب اسلامی و صیانت از فرهنگ شهادت است و هر فعالیتی که به این امر مهم کمک کند بنیاد شهید خود را موظف به پیشتازی در آن می­ داند .

وی با اشاره به نرم افزار«آن روزها» که در این یادواره رونمایی شد، افزود: برای اولین بار با بهره گیری از مستندات مرکز اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی، نرم افزار مولتی مدیا چند رسانه با عنوان« آن روزها» تولید و توسط پدر سه شهید دهنوی رونمایی شد.

وی ادامه داد: این نرم افزار شامل سخنرانی­های مقام معظم رهبری و شهید هاشمی نژاد در دوران انقلاب، معرفی و خاطرات 172 شهید انقلاب اسلامی خراسان رضوی، نواهای و پوسترهای انقلابی و 400 قطعه عکس که مجموعاً 10 ساعت فایل صوتی و تصویری از دوران انقلاب است را در برگرفته است.

حسینی در خصوص تولید وانتشار این نرم افزار تصریح کرد: یک نمونه از این نرم افزارعلاوه بر 32 بنیاد استان کشور، به تمامی دستگاه­ها، نهادهای دولتی ، یگان­های نظامی و انتظامی و کتابخانه ­های عمومی و تخصصی ارسال خواهدشد.

رونمایی از کتاب «شهید انقلاب» سرگذشت و خاطرات شهید «محمد علی دهنوی» و همچنین فیلم مستند« مادرانه » که به معرفی و نقل خاطرات شهید مشکانی از زبان همسر و فرزندان این شهید والامقام پرداخته است، اجرای سرودهای انقلابی و تجلیل از جمعی از شهدای انقلاب مشهد از دیگر بخش­ های این یادواره بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار