سرکشی سرهنگ آسمند از خانواده شهیدان «صفایی» و «خشتان»

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهیدان «صفایی» و «خشتان» سرکشی کرد.
کد خبر: ۲۲۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ - 09February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، در آستانه فرا رسیدن 22 بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خانواده شهیدان «غفار صفایی» و «جعفر خشتان» تجلیل شدند.

سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند در این محفل معنوی راز اقتدار و دوام انقلاب ایران نسبت به سایر تحرکات ساختاری ملل منطقه را بنای این حرکت عظیم بر مبنای تعالیم الهی دانست و اظهار داشت: تحقق جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی الهی، حاصل گرهخوردگی قیام فیضیه قم به عدالتخواهی و حقطلبی ملت غیور ایران در بهمن 57 بود که با این رویکرد، بساط ظلم و جور برچیده و حقانیت امام خمینی(ره) و دوستدارانش بر جهانیان ثابت شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در ادامه همان انقلاب عاشورایی بود که موجب شد اقشار مختلف، فارغ از رنگ و لهجه و نژاد به پیام مقتدایشان لبیک بگویند و عرصه را بر غاصبان و متجاوزان تنگ کنند.

سرهنگ آسمند با تأکید بر حقانیت خون شهیدان در تضمین و بیمه نمودن این ولایت برخاسته از ایمان و اعتقاد، شهیدان «صفایی» و «خشتان» را اسطوره‌‎های ایثار و استقامت عنوان و بیان کرد: و رزمندگان سلحشور با تأسی از سالار شهیدان، داوطلبانه به میادین خطر شتافتند و با بذل عزیزترین هستی خود، در خون خفتند و مایه سربلندی این مرزوبوم شدند.

در ادامه این دیدار صمیمی، والدین و بازماندگان شهدا به بیان خاطراتی از این دلیرمردان پرداختند و در پایان هم با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از خانواده‌های عظیم‌الشأن این شهدای بزرگوار تجلیل و تکریم شد.

به گزارش دفاع پرس، شهید غفار صفایی در تاریخ 13/8/64 در منطقه مهاباد و شهید جعفر خشتان در تاریخ 4/4/67 در عملیات پدخندق به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار