مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

22 بهمن ماه مصداق کامل یوم الله است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: 22 بهمن ماه مصداق کامل یوم الله و یک روز عظیم برای ملت عزیز ایران اسلامی است.
کد خبر: ۲۲۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ - 09February 2017
به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزت اله جعفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در جمع پرشور و ولایتمدار مردم شیخ حسن ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب و نظام عزیز توسط خون هزاران شهید والامقام بدست آمده است که بایستی پاسدار آن باشیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی بیان داشت: مردم عزیزمان به رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) علیه رژیم ستمشاهی طاغوت قیام کرده و حکومت اسلامی را ایجاد کردند که این یک هدیه بزرگ الهی بود.

سردار جعفری با اشاره به پیشرفت های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بدست آوردن پیشرفت ها از برکات نظام عزیز است و باید با نهایت توان قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کنیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: 22 بهمن ماه مصداق کامل یوم الله و یک روز عظیم برای ملت عزیز ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام چشم دیدن این انقلاب و نظام عزیز را ندارند، افزود: مردم عزیزمان با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن جواب استکبار جهانی را خواهند داد و فریاد خود را بر سر آمریکای جنایتکار و اسرائیل ملعون خواهند کشید.

سردار جعفری ضمن تاکید بر حفاظت و حراست از ارزشهای اسلامی، خاطرنشان کرد: رمز پیروزی و عامل موفقیت ما در عرصه های مختلف در گرو عمل به فرامین و منویات مقام معظم رهبری می باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی ضمن اشاره به مجاهدتها و ایثارگریهای شهدای والامقام مدافع حرم و رزمندگان عزیز اسلام در جبهه مقاومت، از عوامل برگزاری یادواره شهدای شیخ حسن و  بخش خسروشاه قدردانی نمود.

این مراسم با فریاد شعار های «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و ... توسط حاضران خاتمه یافت.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار