پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت ۲۲بهمن

در بخشی از این پیام آمده است: مردم استکبار ستیز ایران اسلامی، بر سر آرمان های خود ایستاده و این ایستادگی را در صحنه های مختلف به اثبات رسانده است.
کد خبر: ۲۲۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی طی پیامی ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از همگان برای خلق حماسه ماندگار دیگری در 22بهمن ماه دعوت نمودند.

متن پیام مشترک به شرح ذیل می باشد:

اطلس تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از لحظه های بی نظیری است که تا همیشه در ذهن زمان و مردمان آزادی خواه و آزاد اندیش دنیا باقی می ماند.

تک تک لحظه های بهمن 57 پر از خاطرات انقلابی است که در خون و ذهن این ملت هر  روز پرشورتر از دیروز می جوشد و می خروشد تا نشان دهد ملتی که انقلاب کرده، مقاوم و استکبار ستیز بر سر آرمان های انقلاب اسلامی خود ایستاده و این ایستادگی را در صحنه های مختلف به اثبات رسانده است.

ملت حماسه آفرین ایران اسلامی که بهترین صحنه های ولایت مداری و دشمن ستیزی را خلق کرده، امروز سرافرازانه و پیروزمندانه از موفقیت های خود در عرصه های بین المللی سخن می گوید و در معادلات جهانی و منطقه ای نقش مهمی را ایفا می کند.

اکنون نیز دولت با نگاه وسیع به آرمان های انقلاب اسلامی، رهبری و شهدا، تلاش می کند تا افق توسعه کشور را روز به روز روشن تر کند.

در این فرصت، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشته و ضمن دعوت همگان برای خلق حماسه ماندگار دیگری در 22بهمن ماه، امیدواریم روز به روز بر توفیقات این نظام اسلامی و همه دولت مردان و خدمت گزاران به این نظام و مردم افزوده شود.

 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار