همگام با ولایت/ 5

آيت الله رئيسی سخنران پايانی راهپيمايی 22 بهمن در بيرجند

راهپيمايي 22 بهمن در بيرجند با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است و شعار «مرگ بر آمريکا» در اين استان کويری طنين انداز شد.
کد خبر: ۲۲۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ - 10February 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بيرجند، حضور باشکوه و پرشور و شعور مردم امروز در خيابان ها هزاران معنا دارد. معنايي از جنس وحدت، بودن در صحنه، مخالفت با استکبار جهاني، اطاعت از امام و رهبري و ... دارد.

امروز 50 شهر و روستا در استان خراسان جنوبي مملو از جمعيتي است که به عشق رهبر خود پا به خيابان ها و کوچه ها گذاشته اند.

مادران بيرجندي امروز به احترام کودک 5 ساله اي که در يکي از فرودگاه هاي آمريکا مورد آزار قرار گرفت، با فرزندان خردسال خود در راهپيمايي شرکت کرده اند.

يکي از بانوان بيرجندي که به همراه دو کودک و همسر خود در راهپيمايي شرکت کرده است به خبرنگار ما گفت: از چند روز پيش به دنبال تهيه پرچم سه رنگ ايران براي فرزند خود بودم تا امروز با اين پرچم زيبا در راهپيمايي شرکت کنيم.

امروز شيعه و سني با حضور پرشور در اين راهپيمايي نمايش وحدت عملي را به جهانيان نشان مي دهند.

احمدپور که از آغازين ساعات شروع راهپيمايي با فرزند 4 ماه و 5 ساله در اين راهپيماي آمده است، معتقد است که براي حمايت از نظام و انقلاب بايد در صحنه حضور داشته باشيم.

يکي ديگر از مادران بيرجندي هم در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس گفت: به دليل موقعيت شغلي که بايد صبح روز 22 بهمن بر سرکار حاضر مي بودم، امکان حضور در راهپيمايي برايم فراهم نبود، اما فرزند 7 ساله من از شب قبل با تکميل کردن تکاليف درسي و آماده کردن تصويري از مقام معظم رهبري به همراه خانواده دايي و پدر خود در اين راهپيمايي شرکت کرده است.

هم اکنون ميدان ابوذر بيرجند مملو از جمعيتي است که مسير خيابان ارتش به سمت خيابان پاسداران را طي مي کنند.

از مسئولان نيز آيت الله رئيسي توليت آستان قدس رضوي ، آيت الله سيدعليرضا عبادي نماينده ولي فقيه در استان در بين مردم بيرجند حضور يافته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار