همگام با ولایت/ 13

کرمان غرق شور و حماسه

مردم ولایتمدار کرمان در بهار انقلاب با سر دادن شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) اثبات کردند.
کد خبر: ۲۲۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ - 10February 2017
کرمان غرق شور و حماسه

به گزارش دفاع پرس از کرمان، مردم ولایتمدار کرمان که از آغازین ساعت شروع مراسم از خیابانهای اطراف به مسیر راهپیمایی آمده بودند، عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

و اکنون این حضور پرشور و حماسی مردم، بار دیگر صحنه‌های زیبایی از انسجام و اتفاق عمومی را در سراسر خطه کویر رقم زده است که همدوش با ملت ایران با حضوری توفنده در راهپیمایی 22 بهمن آمده‌اند تا بار دیگر با تجدید میثاق با آرمان‌های راستین امام و رهبری، نجوای استقلال خواهی و وحدت طلبی خویش را فریاد کنند.

همه ی افشار با گام هایی استوار آمده اند تا با حضور حماسی خود بر دهان یاوه گویان بکوبند و با فریادهای «الله اکبر» به آنان گوشزد کنند با هر کسی که بخواهد به کیان ایران اسلامی نظر سوء داشته باشد یا به اعتقاد ملی و انسجام ما ضرری برساند و حقوق حقه ملت ما را پایمال کند، مقابله می کنیم.

ملت ما ملتی سرفراز است، از امریکا همیشه بی نیاز است، در عظم ملت ما تحریم اثر ندارد، آمریکای جهان خوار این را باید بداند، این سخن جاوید روح خداست ام الفساد قرن ما آمریکاست، در بهار ازادی جای شهدا خالیست، لطف خدای عزلی رهبر ما سید علی، رژیم اشغالگر فلسطین، باید شود محو ز روی زمین، امت ما حزب الله است سید علی روح الله است و ... بخشی از اشعارهایی است  که توسط مردم سر داده می‌شود.

در دست راهپیمایان، پرچم جمهوری اسلامی ایران، عکس هایی از امام راحل (ره )، رهبر معظم انقلاب و پارچه نوشته هایی با مضمون شعارهای انقلابی دیده می شود.

کودکان نیـز با بادکنک ها و پرچم های رنگی در این مراسم پا به پای پدران و مادران خود حضور یافته اند.

درمجموع، مردم حضوری متفاوت از سال های گذشته برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از خود نشان داده اند که این امر بیانگر عشق و ارادت مردم این خطه دلاور خیز به انقلاب اسلامی ایران است.

و اینک این مردم دیار کریمانند که با شور و شعوری حسینی، همگام با مردم کشورمان، بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها