همگام با ولایت/ 34

مقاومت، برنامه‌ریزی، آینده‌نگری و قاطعیت عکس العملی در برابر تهدیدات آمریکا

یکی از روحانیون حاضر در راهپیمایی استان البرز گفت: مقاومت، برنامه‌ریزی، آینده‌نگری و قاطعیت عکس العملی در برابر تهدیدات آمریکا خواهد بود.
کد خبر: ۲۲۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ - 10February 2017

مقاومت، برنامه‌ریزی، آینده‌نگری و قاطعیت عکس العملی در برابر تهدیدات آمریکابه گزارش دفاع پرس از کرج، حاج‌آقا اسکندری از اساتید حوزه علمیه استان البرز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفتگوی کوتاهی را با خبرنگار دفاع پرس داشت که شرح آن در زیر می آید.

دفاع پرس: علت بهانه ‌جویی‌های آمریکا نسبت به ایران؟

چون ایرانی‌ها رو به تمدن اسلامی رفتند و قدرت و عظمت پیدا کردند بهانه‌جویی می‌کنند، خودشان صراحتا گفتند اگر با ما باشید حرفی نداریم، احساس این را دارند که ایران، قدرت کشورهای اسلامی بعد از اتحاد است و در آن‌ زمان عظمت پوشالی و دروغین آمریکا فرو می‌پاشد برای همین دشمنی‌شان روز به روز بیشتر می‌شود.

دفاع پرس: اقدام مردم ایران در برابر تهدیدات آمریکا چه باید باشد؟
 
 مقاومت، برنامه‌ریزی، آینده‌نگری، قاطعیت.  تاریخ نشان‌داده هر ملتی در مقابل دشمن مقاومت ‌کند برنده ا‌ست، کوتاه بیاید ضربه می‌خورد، امام فرمود حد نهایتی نیست هرچقدر عقب نشینی کنیم جلوتر می‌آیند.

دفاع پرس: وظیفه مردم ما در این برهه از زمان چیست؟

پای‌بندی به نظام انقلاب، همکاری و همگامی با مسئولین و ساختن با مشکلات و مقاومت. همیشه گل کاشتن راحت است ولی نگه‌داریش سخت، انقلاب به وجود آوردن مهم است ولی حفظ دستاوردهای آن مهم‌تر است.

دفاع پرس:چرا امروز آمدید؟

وظیفه ملی، دینی و سیاسی ماست، یکی از نمونه‌های مقاومت در مقابل آمریکاست، باید نشان دهیم در صحنه هستیم به دستورات مقام معظم رهبری همیشه پایبندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار