معاون عملیات نیروی زمینی سپاه:

به برکت خون شهدا امروز انقلاب 38 ساله شد

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه گفت: به برکت خون شهدا امروز انقلاب 38 ساله شده و دوران کودکی را پشت سر گذاشته و به دوران بلوغ خود رسیده است.
کد خبر: ۲۲۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ - 10February 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار مجید ارجمندفر شامگاه پنجشنبه در مسجد جامع شناط شهر ابهر، باتبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برگزاری محافل خاطره گویی و تبیین عملیات های دفاع مقدس برای جوانان ضرروت دارد تا اهداف انقلاب را بشناسند و بدانند که انقلاب اسلامی ایران از کجا به کجا رسیده است و امید و اراده در آنان بوجود آید.

وی تصریح کرد: هنگامی که انقلاب اسلامی در سال 57 به پیروزی رسید حکومت پهلوی متشکل بود از مستشاران نظامی، سیاسی و فرهنگی از کشورهای مختلف غربی که حتی در جزئی ترین پست ها نیز اراده خود را بر مسئولان کشور تحمیل می کردند.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه یادآور شد: در زمان پهلوی، آمریکا در کشور خود دستور می داد و در ایران این دستورات به اجرا در می آمد اما امروز آمریکا در پشت مرزهای ایران و در دور دست ها قرار دارد و نمی تواند اراده خود را به ملت ما تحمیل کند و از ابتدا توطئه های زیادی را برنامه ریزی کرد و از هر فرصتی برای تحریک کردن قومیت ها و ایجاد دشمنی و اختلاف استفاده کرد تا با ایجاد شکاف در اتحاد مردم، حکومت را دوباره در دست بگیرد.

وی ابراز کرد: در زمان حاضر جنگ در دورترین نقاط و خارج از مرزهای ایران است و انقلاب اسلامی اراده اش را تحمیل و از مظلومان حمایت می کند و همه به این واقعیت پی برده اند که باید با جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات خود به توافق برسند.

سردار ارجمندفر بیان کرد: به برکت خون شهدا امروز انقلاب 38 ساله شده و دوران کودکی را پشت سر گذاشته و به دوران بلوغ خود رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدا، امروز در امنیت کامل هستیم و همان روحیه و از خود گذشتگی همچنان در تک تک رزمندگان باقی است و هر جا صدای مظلومی بلند شود جوانان این کشور برای حمایت از او برمی خیزند.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه با تاکید بر مطالعه وصیت نامه شهدا، گفت: توصیه مشترک همه شهیدان اطاعت از رهبری، وحدت، بصیرت، آگاهی از شرایط زمان، ایمان به خدا و نصرت الهی، شجاعت و نترسیدن از عرصه های سخت و صبر در مشکلات و سختی ها است.

وی با بیان اینکه دشمن از تفرقه و نفوذ و اختلاف افکنی نا امید نشده است، بیان کرد: دشمن اگر یکی از عملیات های دفاع مقدس را مطالعه و تجزیه و تحلیل کند هیچ گاه جرات و جسارت تهدید و جنگ با ایران را به خود نمی دهد و خودشان هم می دانند توان مقابله با جوانان انقلابی ما را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار