همگام با ولایت/ 40

حاجی صادقی: راهپیمایی 22 بهمن نشانه بقا و حیات انقلاب است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: خداوند در انقلاب نعمت‌های بسیار بزرگ به ما اعطا کرده که یکی نعمت رهبری انقلاب است که تمام مشکلات را با تدبیر و عنایت الهی مدیریت می‌کند.
کد خبر: ۲۲۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ - 10February 2017
/

به گزارش دفاع پرس از یزد، حجت الاسلام حاجی صادقی  در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن یزد انقلاب اسلامی ایران را نعمت العظمی دانست و اظهار داشت: برگزاری جشن و راهپیمایی 22 بهمن نشانه بقا و حیات انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در انقلاب دو نعمت بسیار بزرگ به ما اعطا کرده که یکی از این دو، نعمت رهبری انقلاب است که تمام مشکلات را با تدبیر و عنایت الهی مدیریت می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امام خمینی(ره) به ما یاد داد که هر توفیقی را عنایت خدای متعال بدانیم و ایشان پایان کار انقلاب را زمانی دانست که رسالتش را انجام دهد و این انقلاب را تحویل صاحب اصلیش یعنی امام زمان(عج) بدهد.

وی پیام دوم این حضور و حماسه مردمی را به شهدا، امام شهیدان، مقام معظم رهبری و خدمتگذاران دانست و گفت: پیام این حضور میثاق امت است که سختی‌ها، مشکلات و فتنه‌ها را می‌بینند ولی آمدند بگویند اگر از ابتدای انقلاب گفتیم اهل کوفه نیستیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پیام بعدی این حضور را پیام به مسئولان و مدیران دانست و گفت: مردم به آنها می‌گویند که شما نه تنها امانتدار شهدا و امام بلکه امانتدار این مردم شایسته هستید.

حاجی‌صادقی بررگترین عبادت را خدمت‌گذاری به مردم دانست وبیان کرد: امروز بزرگترین اقدام در مبارزه با آمریکای جنایتکار خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران بیان می‌کنند ممکن است در داخل خانواده با هم گفت‌و‌گویی داشته باشیم ولی ای آمریکا و انگلیس و نوکرهایشان بدانید که این ملت در برابر دشمن استکباری یکدست و یکصدا ایستاده‌اند.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه مردم یزد نقش مهمی در انقلاب داشتند، گفت: ای مسئولان، جریان‌ها، گروه‌ها، قواهای مختلف کشور همه بدانید مطالبه این امت از شما این است که رمز همه پیروزی‌ها و موفقیت‌های ما پیوند با ولایت بوده و ما از همه شما مصرانه و قاطعانه ‌خواهیم نسبت به مطالبات و منویات رهبری همه جهات فکری و عملی خود را به کار ببرید.

وی عنوان کرد: امروز مردم ایران آمده‌اند بگویند اگر پدران ما با جهاد اصغرشان شما را نابود کردند، ما امروز با جهاد اکبرمان کمر شما مستکبران و ظالمان جهان را می‌کنیم.

حاجی صادقی ادامه داد: دشمنان همچنین بیان می‌کنند که امام بی‌امت هم اقتدار ندارد همان‌گونه که ما در زمان معصومین(ع) هم مشاهده می‌کنیم که حکومت اسلامی به وجود نیامد چون مردم در کنار امام معصوم نبودند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که برای نابودی این ملت و امت، نقطه اتصال و پیوند امامت و امت را از بین ببرد و در راستای جدایی این دو عنصر مهم انقلاب تلاش کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: این حضور یک پیام هم برای دشمنان دارد و آن این است که ای دنیای استکبار ما را تهدید نکنید، 38 سال است که هم روی میز، هم پشت میز و هم زیر میزت را رو کردید و هر چه داشتید به میدان آوردید.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه ملت ایران استکبار را در تمام مراحل ناامید کرده، گفت: امت ایران این امیدی که استکبار فکر می‌کند وحدت و انسجام ایران را از بین ببرد را ناامید می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار