همگام با ولایت/ 43

وزیر ارشاد: شأن مردم ایران بزرگ‌تر از رئیس جمهور آمریکا است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران اسلامی گفت: شأن مردم ایران بزرگ‌تر از رئیس جمهور آمریکا است.
کد خبر: ۲۲۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ - 10February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سیدرضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ساری در جمع خبرنگاران درباره مشارکت مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: امروز روزی است که سیل خروشان مردم برای جشن پیروزی انقلاب اسلامی به حرکت درآمد.

وی تصریح کرد:مردم برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی با وجود سرمای هوا در مراسم امروز شرکت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: امروز همه مردم در مراسم حضور پیدا کردند تا در جشن سیل خروشان مردم حضور پیدا کنند.

این مسؤول ادامه داد: مردم آمدند که انقلاب اسلامی ایران زنده و پاینده بماند و این حضور خروشان مردم در مراسم راهپیمایی نشان داد که علاقه‌مندی مردم بعد از حدود 40 سال مانند روزهای اول انقلاب اسلامی ایران است.

صالحی‌امیری در پاسخ به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران اسلامی گفت: شأن مردم ایران بزرگ‌تر از رئیس جمهور آمریکا است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: استقامت رهبری فرهیخته و فرزانه انقلاب و تداوم راه امام راحل، مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب و استکبار سبب ماندگاری انقلاب شده است.

صالحی امیری، وفاداری مردم صبور، دین‌مدار و خونگرم را سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: تاز مانی که مردم بسیجی باشند، امنیت نظام تضمین می‌شود و باید قدردان مردم باشیم.

وی اظهار داشت: تداوم انقلاب به تداوم حضور مردم درصحنه بستگی دارد و حیات انقلاب اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها