در پیام مشترکی عنوان شد؛

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان از حضور پر شور مردم کردستان در راهپیمایی 22بهمن

نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در پیامی مشترک از خلق حماسه ای دیگر توسط مردم کردستان در تاریخ 38 ساله انقلاب با صدور پیامی تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۲۲۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ - 11February 2017
فاصله بین خطوط رعایت شود/// در تصویر خبر نباید لوگوی جای دیگری دیده شود////تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان از حضور پر شور مردم کردستان در راهپیمایی 22بهمنبه گزارش دفاع پرس ازسنندج، سید محمد حسینی شاهرودی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در پیام مشترکی از مردم حماسی و غرورآفرین کردستان به خاطر حماسه‌ آفرینی و حضور بی سابقه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کردند.
 
متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
 
حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان کردستان همصدا با سراسر کشور در راهپیمایی سراسری یوم‌الله 22 بهمن ماه نشان داد که مردمان سرزمین مجاهدت‌های خاموش همچنان محکم و استوار به آرمان‌های امام راحل و شهدا وفادار هستند و عزم و اراده راسخ خود در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را بار دیگر اعلام کردند.

مردم شریف استان کردستان با حضور در سی‌وهشتمین جشن انقلاب بار دیگر ثابت کردند همچنان در دفاع از استقلال،‌ آزادی و جمهوری اسلامی پابرجا وآماده فداکاری و مجاهدت هستند و گزینه‌های روی میز غربی‌ها را به تمسخر گرفته و به یاوه‌گویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های منافقین و دشمنان خارجی پاسخ دندان شکنی دادند و می‌دهند.

فریادهای کوبنده «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» شما غیور مردان و زنان کرد این بار نیز معادلات و تحلیلات معاندان نظام را به هم ریخته و همه جهانیان را به شگفت، بهت و حیرتی عظیم فرو برد، درود خدا نثار خلوص و دلدادگی و قدم‌های پاکتان و سلام و صلوات الهی بر این همه شور و شعور سیاسی‌ که برخاسته از عمق اراد‌ه‌های پولادین‌ شماست.

اینجانبان بر خود فرض می‌دانیم مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور بابصیرت، اعجاب انگیز و باشکوه مردم شریف استان کردستان، به‌ویژه جوانان غیور، متدین، عاشق و بیدار سرزمین‌ فرهنگ و هنر، ابراز داشته و سلامتی و سعادت بیش از پیش شما مردم دلاور را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

سید محمد حسینی شاهرودی - عبدالمحمد زاهدی

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار