همسر شهید مدافع حرم:

روزهای غربت همسر شهیدم با بدرقه‌ای خاطره‌انگیز از یادش رفت/ امیر از شاگردان ممتاز شهید ناظری بود

همسر شهید امیر سیاوشی با اشاره به ویژگی های شخصیتی همسرش اظهار کرد: همسر شهیدم از تکاوران نیروی دریایی سپاه و از شاگردان ممتاز شهید محمد ناظری بود.
کد خبر: ۲۲۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ - 12February 2017
روزهای غربت همسر شهیدم با بدرقه‌ای خاطره‌انگیز از یادش رفت/ امیر از شاگردان ممتاز شهید ناظری بودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، امیر سیاوشی شاه عنایتی شهید مدافع حرم 29 آذرماه سال 1394 در سوریه به شهادت رسید و بر روی دستان کلاه سبزهای نیروی دریایی سپاه و مردم وفادار کشورمان در تهران تشییع شد.

ریحانه قرقانی همسر شهید مدافع حرم امیر سیاوشی شاه عنایتی با اشاره به ویژگی های شخصیتی همسرش اظهار کرد: همسرم از تکاوران نیروی دریایی سپاه و از شاگردان ممتاز شهید محمد ناظری بود؛ او از طرف بسیج اسلامشهر به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اعزام شد و این راهی بود که خودش انتخاب کرده بود.

وی افزود: من خیلی به امیر وابسته بودم و همیشه از این دوری که شرایط کار او ایجاب می کرد، نگران بودم؛ حتی زمانی که داخل خاک خودمان به مأموریت میرفت امکان نداشت دو ساعت از هم بی خبر باشیم.

این همسر شهید مدافع حرم ادامه داد: امیر عاشق اهل بیت (ع) بود و همین ارادت او در نهایت شهیدش کرد؛ ما همیشه در مراسم و روزهای خاص به گلزار شهدا می رفتیم؛ بهترین تفریح ما رفتن به گلزار شهدا بود.

وی در ادامه با بیان اینکه «امیر به هیچ کس نگفت که کجا می رود» ادامه داد: برای آخرین باری که با او خداحافظی می کردم به من سفارش کرد که هوای خودم را داشته باشم؛ میگفت "نکند بیمار شوی". آن موقع من نمی دانستم که او برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه می رود.

این همسر شهید مدافع حرم در پایان در خصوص چگونگی برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سیاوشی گفت: مراسم تشییع امیر بسیار باشکوه و با حضور گسترده مردم و مداحی حاج محمود کریمی، حاج ابراهیم رحیمی و حاج احمد قدمی برگزار شد. مردم واقعا لطف داشتند و همسر شهیدم را با احترام و باشکوه به خانه ابدی‌اش رهسپار کردند. فکر می کنم با چنین بدرقه ای روزهای غربت از یاد همسر شهیدم رفت.
 
منبع: میزان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار