سرلشکر جعفری:

سپاه در عرصه‌های دفاعی و سازندگی سربلند است

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز مفتخر است که در تمامی عرصه‌های مأموریتی از امنیتی و دفاعی تا سازندگی و محرومیت زدایی و سایر عرصه‌ها سربلند بیرون آمده است.
کد خبر: ۲۲۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ - 20February 2017
سپاه در عرصه‌های دفاعی و سازندگی سربلند استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در آیین بهره‌برداری از فاز نخست پروژه خط 2 قطار شهری مشهد با اشاره به علل و عوامل موفقیت در عرصه‌های مختلف پیش روی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایمان به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی اولین عاملی است که به لطف الهی امروز در سپاه، بسیج و نهادها و دستگاه‌های نظام وجود دارد و عاملی بسیار تعیین کننده است.

وی از ایمان به عنوان انگیزه اصلی کار و تلاش یاد کرد و گفت: تعهد انقلابی، باور و اعتقاد به انقلاب اسلامی و تلاش برای نشان دادن کارآمدی نظام عامل دیگر انگیزه سازی است که اگر این عوامل وجود نداشته باشد یا تضعیف شود کارها به ثمر نمی‌رسد.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: علت دیگر، مدیریت جهادی برگرفته از دوران دفاع مقدس است که امروز در عرصه‌های مختلف به کارگرفته می‌شود و نتایج و ثمرات ارزشمندی را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز مفتخر است که در تمامی عرصه‌های مأموریتی از امنیتی و دفاعی تا سازندگی و محرومیت زدایی و سایر عرصه‌ها سربلند بیرون آمده است.

فرمانده کل سپاه از همدلی و هم افزایی دستگاه‌ها به عنوان عامل تأثیرگذار بیرونی یاد کرد و گفت: امروز با همدلی، هماهنگی و هم افزایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، شهرداری، استانداری و سایر دستگاه‌های متولی شاهد به ثمر نشستن این پروژه مهم هستیم.

وی افزود: اینکه امروز بعضاً شاهد مشکلات مختلفی در حوزه اجتماعی هستیم به دلیل ضعف در این عوامل می‌باشد.

سرلشکر جعفری با تأکید بر اینکه اعتقاد راسخ به توان عظیم ملت ایران و همدلی و هم افزایی دستگاه‌ها از عوامل اصلی موفقیت ما به شمار می‌رود، گفت: اجرای این پروژه شاهدی بر این ادعاست و امیدواریم در آینده با اعتقادی راسخ‌تر به توان داخل شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها