یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم-9/ سردار پورجمشیدیان خبر داد؛

اجرای موفق عملیات پدافند هوایی با توپ‌های پیشرفته دقیق‌زن

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه از شلیک موفق سامانه‌های دوش پرتاب «میثاق» و توپخانه‌های پیشرفته دقیق زن پدافند هوایی در دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص)_11 خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ - 21February 2017
اجرای موفق عملیات پدافند هوایی با توپ‌های پیشرفته دقیق‌زنبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص)، همزمان با برگزاری این رزمایش در کویر مرکزی و شرق کشور سردار سرتیپ پاسدار «علی اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه و سخنگوی رزمایش در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص)-11 پرداخت.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه در روز دوم رزمایش شاهد شلیک سامانه‌های دوش پرتاب «میثاق» و توپخانه پیشرفته دقیق زن پدافند هوایی بودیم، گفت: همچنین عملیات رهایی گروگان و رزمایش دفاع از کوی و برزن شهرستان تایباد با حضور یگان‌های لشکر 5 نصر و گردان‌های بسیج مردمی امام حسین(ع) و بیت المقدس با دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده به انجام رسید.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص)-11 افتتاح بیمارستان صحرایی «شهید نورعلی شوشتری» در بخش کاریز شهرستان مرزی تایباد را از اقدامات دیگر صورت گرفته در دومین روز رزمایش عنوان و تصریح کرد: در این بیمارستان صحرایی انواع خدمات فوق تخصصی و تخصصی پزشکی به مدت یک هفته به مردم محروم این منطقه مرزی ارائه خواهد شد.

سردار پورجمشیدیان در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهدای بخش کاریز و ائمه جماعات و امام جمعه اهل سنت این بخش از اقدامات جنبی دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص)-11 می‌باشد.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها