«شیخ نعیم قاسم» در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

فلسطین محور تکفیر در منطقه را شناساند/ محور مقاومت هر روز قوی‌تر می‌شود

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه گروه‌های الحادی حتی یک گلوله به سمت رژیم ‌صهیونیستی شلیک نکرده‌اند گفت: فلسطین محور تکفیر را در منطقه شناساند.
کد خبر: ۲۲۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ - 21February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «شیخ نعیم قاسم»، قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان در نشست نوبت عصر امروز (سه‌شنبه 3 اسفند) ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: راه‌حل‌های سیاسی که تاکنون برای حل بحران فلسطین ارائه شده، تماما به نفع رژیم ‌صهیونیستی بوده و این رژیم نامشروع تاکنون خودش مرزهایش را تعیین کرده است.

وی ادامه داد: تنها راه‌حل مسئله فلسطین مقاومت است که باید با آن کنار بیاییم و تا بازپس‌گیری تمامی سرزمین‌های اشغالی بدون هیچ کم و کاستی این راه را ادامه دهیم.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه تنها کشور فلسطین به پایتختی بیت‌المقدس را می‌شناسیم، اظهار داشت: مقاومت حرکت اسرائیل را کند کرده و به مردم فلسطین نوید آزادی و پیروزی داده است.

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه ایران مسئله فلسطین را زنده و در اولویت‌های خود قرار داده است، گفت: تنها هدف اسرائیل از بین رفتن وحدت جهان اسلام است و فلسفه تشکیل این رژیم نامشروع نیز همین بوده و باید همه کشورهای اسلامی علیه این رژیم غاصب متحد شوند.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین باید در اولویت مسائل منطقه‌ای قرار گیرد، تصریح کرد: روابط و توافق‌نامه‌ها باید براساس تاثیر آن بر مسئله فلسطین انجام شود.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه حزب‌الله لبنان از تهدیدهای رژیم‌صهیونیستی و حامیان آنها نمی‌ترسد، گفت: فلسطین محور مقاومت است و ملت این کشور در خط مقدم این محور قرار دارند و ما پشتیبان آنها هستیم.

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه باید بر محور فلسطین باشیم، گفت: پس از مسئله فلسطین اعرابی که به دنبال مقام بودند پرده از نقاب‌شان برداشته شد و امروز توطئه‌های استعمارگران یکی پس از دیگری شکست می‌خورد و محور مقاومت هر روز قوی‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه فلسطین محور تکفیر را شناساند، تصریح کرد: این گروه‌های الحادی حتی یک گلوله به سمت رژیم‌صهیونیستی پرتاب نکرده‌اند که این به نفع رژیم‌صهیونیستی است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ما با گروه‌های الحادی و تروریستی در سوریه و لبنان جنگیده‌ایم تا بازوی اسرائیل را از بین ببریم.

منبع: تسنیم


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار