سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم:

شهرستان خاتم میزبان دو شهید گمنام می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم با اشاره به خاکسپاری دو شهید گمنام در این شهرستان گفت: ورود شهدای گمنام به خاتم بخش مروست، مایه برکت برای نظام و حفظ روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان می شود.
کد خبر: ۲۲۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ - 22February 2017

به گزارش دفاع پرس از خاتم، سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم در جلسه هماهنگی و آمادگی استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام این شهرستان، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: شهدا سمبل افتخارات جمهوری اسلامی ایران هستند و رشادت های آنان باعث شد ایران در برابر هر تهدیدی بیمه شود.

محمد محمودی گفت: حضور شهدای گمنام در شهرستان خاتم باعث افزایش روحیه شهادت طلبی در بین اقشار مختلف مردم می‌شود.

وی افزود: حضور گسترده مردم در تشییع پیکر دو شهید گمنام دارای دو پیام است؛ نخست این که به شهدا بگویند راه شما را ادامه خواهیم داد و پیام دوم این که امنیت و آرامش در کشور و اقتداری که در عرصه بین المللی داریم، مرهون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است.

در ادامه حجت الاسلام جعفری با اشاره به حضور پرشور مردم در استقبال از شهدای گمنام در بخش مرکزی و مروست اظهار داشت: یکی از عوامل بیمه شدن انقلاب اسلامی تجلیل از شهدا است وقتی دنیا روحیه ایثار و شهادت را در بین جوانان مشاهده کند جرأت رویارویی با این انقلاب را ندارد.

امام جمعه هرات گفت: شهدا باعث شدند در 8 سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی بیمه شود و امروز ما وظیفه‌ داریم راه شهدا را بشناسیم و مسیر زندگی‌مان را به گونه ای تنظیم کنیم که از ادامه‌دهندگان اهداف شهدا باشیم.

گفتنی است مراسم استقبال از دو شهید گمنام در بخش مرکزی شهرستان خاتم، سه شنبه هفته آینده ساعت 15 از میدان فرمانداری تا حسینیه حضرت ولی عصر(عج) هادی آباد و چهارشنبه هفته آینده، ساعت 15 در دهستان چاهک این شهرستان برگزار شده و سپس، شهدای گرانقدر برای تشییع و تدفین به بخش مروست انتقال داده شده و پنجشنبه صبح، ساعت 9 همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع و در حسینیه بزرگ مروست به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار