جمع آوری خاطرات خلبانان نیروی هوایی در قالب 4 جلد کتاب

نویسنده کتاب ستاره های نبردهوایی گفت: خاطرات خلبانان نیروی هوایی در قالب 4 جلد کتاب جمع آوری و ارائه می شود.
کد خبر: ۲۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳ - 01July 2014

جمع آوری خاطرات خلبانان نیروی هوایی در قالب 4 جلد کتاب

امیر سرتیپ خلبان احمد مهرنیا از پیشکسوتان نیروی هوایی و نویسنده کتاب ستاره های نبردهوایی در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: در راستای جمع آوری خاطرات خلبانان پیشکسوت نیروی هوایی در دفاع مقدس نگارش کتاب ستاره های نبرد هوایی در 4 جلد در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: جلد یک ستاره های نبرد هوایی که در سال گذشته منتشر شد و با استقبال مخاطبان روبروشد و جلد دوم این کتاب نیز هفته آینده روانه بازار می شود.

امیر مهرنیا افزود: در هر جلد از کتاب های نبرد هوایی خاطرات 50 خلبان پیشکسوت نیروی هوایی گرد آوری شده است و در هربخش خلبانان با بیان دو یا سه خاطره و عکس هایی مرتبط با آن مطالب خود را از دوران دفاع مقدس بازگو کردند.

خلبان پیشکسوت نیروی هوایی ادامه داد: جلد سوم کتاب ستاره های نبرد هوایی در دست ناشر قرار دارد اما به دلیل مشکلات وضعیت چاپ و کاغذ و مسائل مالی این کتاب نتوانست به نمایشگاه کتاب برسد.

وی درباره جلد چهارم کتاب ستاره های نبرد هوایی گفت: این کتاب در حال حاضر در دست تالیف قرار دارد و 50 درصد کار انجام شده است.

امیر مهرنیا تصریح کرد: علاقه مندان می توانند از خاطرات خلبانان دفاع مقدس در قالب داستان کوتاه فیلمنامه بهره گیری کنند.

نویسنده کتاب ستاره های نبرد هوایی تصریح کرد: کتاب ستاره های نبرد هوایی به تیراژ 2 هزار و 500 جلد از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار