قربانی در اختتامیه جشنواره فیلم‌های صد ثانیه‌ای عنوان کرد؛

کمک کنیم پرچم سینمای اخلاق بالا باشد/ فیلم صد متعلق به حوزه هنری نیست

دبیر جشنواره فیلم صد گفت: جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای را متعلق به حوزه هنری ندانیم این جشنواره متعلق به همه است. همه مردم و مخاطبین کمک کنند تا پرچم سینای اخلاق بالا باشد.
کد خبر: ۲۲۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ - 25February 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای شامگاه جمعه ششم اسفند، در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد و طی این مراسم جوایز به برگزیدگان این رویداد اهدا شد.

محمد سلوکی که اجرای این مراسم را برعهده داشت در ابتدای مراسم گفت: یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین جشنواره‌های سینمایی کشور؛ جشنواره فیلم 100به شمار می‌آید، اما مهم‌ترین بخش اختتامیه هر جشنواره‌ای سوای از حرف زدن و گپ زدن‌ها می‌خواهیم بدانیم که برگزیده‌ها چه کسانی هستند که ما امشب بدون وقت تلف کردن برگزیده‌ها را اعلام می‌کنیم.

در ابتدای مراسم علی قربانی دبیر جشنواره فیلم 100 در سخنان کوتاهی گفت: امشب تصمیم دارم در 100 ثانیه بیشتر صحبت نکنم.

وی ادامه داد: نکته اول اینکه در مراسم اختتامیه جشنوراه 100 سال گذشته از مدیران حوزه هنری آقای نظری و مومنی شریف خواهش کردم که این رویداد سالیانه برگزار شود و امشب خوشحالم که این اتفاق افتاد و اسفند 96 ما این جشنواره را برگزار کردیم.

قربانی ادامه داد: اما دومین نکته اینکه از همه می‌خواهم جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای را متعلق به حوزه هنری ندانیم این جشنواره متعلق به همه است. همه مردم و مخاطبین کمک کنند تا پرچم سینای اخلاق بالا باشد.

وی ادامه داد: از همه مسئولان و متولیان فرهنگی هنری می‌خواهم که کمک کنیم به هنرمندان تا فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای بسازند تا رسانه‌ای نو برای ابراز جدید داشته باشیم و مفاهیم اخلاقی را بیشتر بسط دهیم. و نکته دیگر اینکه از یک‌هزار و 270 نفری که یک ‌هزار 274 اثر در بخش داخلی و یک‌هزار 970 اثر در بخش خارجی ساختند و به این جشنواره کمک کردند تشکر می‌کنم.

کیوان احمدی فیلمساز اصفهانی یکی از برگزیدگان این جشنواره در سخنانی از مسئولین خواست که زاینده رود را به اصفهان برگرداند.

محسن مومنی شریف، محمد حمزه زاده، علیرضا تابش، احمدرضا درویش، بهروز افخمی، بهرام عظیمی، سید مهدی طباطبایی نژاد، سیدهادی منبتی، فرید فرخنده کیش، حبیب احمدزاده، منوچهر شاهسواری، مریم نقیبی(مدیر بخش بین‌الملل حوزه هنری)، محمد علی حسین نژاد،فریدون حسن پور، عبدالحمید قدیریان، مرتضی رزاق کریمی، محمدرضا خردمندان، محمدرضا شفاء، یزدان عشیری، مصطفی مومنی(مدیر طرح و برنامه حوزه هری)، فاضل نظری (معاون هنری حوزه هنری)، بهنام بهادری، توماس گلیوزو رایزن دوم سفارت فرانسه، صادقی (معاون فرهنگی قوه قضائیه) علیرضا معینی بخش (معاون مالی و اداری حوزه هنری) امیری رایزن فرهنگی افغانستان، احسان کاوه(مدیر مرکز مطالعات و تولیدات تلویزیونی و انیمیشن موسسه سوره سینمای مهر)، از جمله حاضران این مراسم بودند.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها