مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه:

آماده همکاری برای تدوین کتاب شهدای نیروی انتظامی کرمانشاه هستیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: برای تدوین و تالیف کتاب در موضوعات نقش نیروی انتظامی استان در دفاع مقدس و شهدای عزیز انتظامی با همکاری این نیرو آمادگی داریم.
کد خبر: ۲۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰ - 02July 2014

آماده همکاری برای تدوین کتاب شهدای نیروی انتظامی کرمانشاه هستیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، سردار امان الهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اظهار داشت: سیره شهیدان و ایثارگران به عنوان الگوی مدیریتی کارآمد باید مدنظر مدیران اجرایی و امنیتی کشور باشد.

وی تصریح کرد: شهیدان با ایمان به خدا و داشتن باور اسلامی و توکل به خداوند سخت ترین صحنههای دفاع مقدس را آسان کردند و ما میتوانیم با تاسی از شهدای عزیز بر مشکلات فرارو پیروز شویم.

سردار امان الهی ادامه داد: پاسداشت مجاهدت شهیدان نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و نقش نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس باید محور این تعامل باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه نیز در این دیدار امنیت پایدار در استان را از برکت خون شهیدان و تلاشهای ایثارگران و در سایه وحدت و همدلی نیروهای مسلح استان دانست و با تجلیل از مقام شامخ شهدای نیروی انتظامی، گفت: برای تدوین و تالیف کتاب در دو موضوع نقش نیروی انتظامی استان در دفاع مقدس و شهدای عزیز انتظامی با همکاری این نیرو آمادگی داریم.

سرهنگ مرادعلی محمدی ضمن تشکر از سردار کشوری فرمانده اسبق انتظامی استان کرمانشاه، نیروی انتظامی را حافظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و بر تعامل بیش از پیش اداره کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و نیروی انتظامی استان تاکید کرد.

نظر شما
پربیننده ها